سخنگوی شورای نگهبان گفت: ثبت‌نام کسانی که مدارک اعلام شده از سوی شورا را به همراه نداشته باشند اعتبار ندارد و به نماینده شورا گفتیم تحویل نگیرد.
کد خبر: ۹۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹        11 May 2021
«عباسعلی کدخدایی» در جمع خبرنگاران گفت: ثبت‌نام کسانی که مدارک اعلام شده از سوی شورا را به همراه نداشته باشند اعتبار ندارد و به نماینده شورا گفتیم تحویل نگیرد.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: نماینده ما در ستاد انتخابات کشور مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشد را تحویل نمی‌گیرند.
 
وی گفـت: مصوبه ما هم به وزیر کشور ابلاغ شده و هم در این زمینه مصاحبه کردیم. اعلام کردیم در واقع ثبت نام‌هایی که فاقد مدارک لازم باشد اعتبار ندارد وما هم بررسی نمی‌کنم و به نماینده خود گفته ایم تحویل نمی‌گیرد.
 
کدخدایی در پاسخ به اینکه وزارت کشور، اما طبق مصوبه قبلی ثبت‌نام می‌کند، گفت: آن را خود وزارت کشور می‌داند، اما آن چه که ما تحویل خواهیم گرفت مدارکی است که طبق مصوبه شورای نگهبان کامل باشد.
 
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: باید مدارک را ضمیمه کنند این مدارک باید آنجا ارائه شود تا نماینده ما تایید کند که این ثبت نام نهایی شده است.
 
وی افزود: ما اعلام کردیم و وزارت کشور هم مسائل دیگری دنبال می‌کند و ما راهکارمان همین است و وزارت کشور می‌خواهد کسانی بیایند حضور داشته باشند ما که نمی‌توانیم مانع شویم.
 
کدخدایی درباره اینکه آیا ناظر شورای نگهبان پرونده‌ها را تفکیک می‌کند یا نه گفت: نهایتا ناظر ما است که باید تایید کند آن هم تایید نخواهد کرد. اگر ناظر مدارک را تحویل نگیرد ثبت‌نام لحاظ نمی‌شود.
 
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: