کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با پارسینه:
محمد کشتی آرای کارشناس بازار سکه و طلا گفت: امروز با توجه به افزایش ۲۵ دلاری بهای جهانی قیمت طلا و افزایش نرخ ارز، قیمت سکه و طلا در با افزایش مواجه شد
کد خبر: ۷۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱        30 May 2020
به گزارش پارسینه؛ محمد کشتی آرای کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز با توجه به تعطیلی بازار جهانی قیمت هر اونس طلا یک هزار و ۷۲۹ دلار است. امروز با توجه به افزایش ۲۵ دلاری بهای جهانی قیمت طلا و افزایش نرخ ارز، قیمت سکه و طلا در با افزایش مواجه شد. بهای هر اونس نقره ۱۷ دلار و ۹۵ سنت است.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: سکه بهار آزادی طرح قدیم باقیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، یکه طرح جدید با ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نیم‌سکه هم باقیمت ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان دادوستد شد. در بازار امروز ربع‌سکه هم باقیمت ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی باقیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

کشتی آرای گفت: در بازار امروز دوشنبه یک مثقال طلای آب‌شده ۱۷ عیار که مبنای قیمت‌گذاری در بازار است باقیمت ۳ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار باقیمت ۳ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم باقیمت ۷۳۵ هزار و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار باقیمت ۸۱۷ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار باقیمت ۸۵۷ هزار و ۸۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار باقیمت ۸۹۸ و ۶۰۰ هزار تومان و هر مثقال طلای ۲۴ عیار که همان طلای خالص است باقیمت ۹۸۰ هزار و تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلا و جواهر کشور در پایان گفت: نرخ هر دلار آمریکا در بازار امروز ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان است. در حال حاضر بر روی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۲۵۰ هزار تومان حباب وجود دارد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: