از امروز تمام دارندگان سهام عدالت که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه http://sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.
کد خبر: ۷۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰        30 May 2020

در این اطلاعیه آمده است:

 

بسمه تعالی

سهامداران شریف و عزیز ایران اسلامی

به اطلاع می رساند از امروز دهم خردادماه ۱۳۹۹، بازار سرمایه کشورمان میزبان بیش از ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مشمولان سهام عدالت به عنوان سهامداران جدید شرکت های بورسی و فرابورسی است تا با آزاد سازی سهام آنها برگ زرین دیگری در تاریخ اقتصاد و بازار سرمایه ایران رقم بخورد.

از امروز تمام دارندگان سهام عدالت که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به درگاه http://sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.

این سهامداران همانند یک سهامدار عادی در بورس کشور قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع سهامداری را استیفاء نموده و از مزایای سهامداری بهره مند شوند. از جمله این حقوق و منافع نظارت همگانی میلیون ها نفر از هموطنان بر بنگاه‌های اقتصادی پذیرفته شده در بورس و فرابورس، امکان شرکت در مجامع عمومی، دریافت سود، مشارکت در افزایش سرمایه، دریافت حق تقدم و انجام خرید و فروش سهام در بازار سرمایه است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: