کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با پارسینه:
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در بازار داخلی هم نرخ ارز با کاهش مواجه شد که همین امر باعث شد تا بهای سکه و طلا هم با کاهش قیمت شدیدی مواجه شود.
کد خبر: ۷۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴        27 May 2020

به گزارش پارسینه؛ محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز چهارشنبه قیمت جهانی طلا با ۲۵ دلار کاهش به یک هزار و ۷۰۶ دلار در هر اونس رسید. در بازار داخلی هم نرخ ارز با کاهش مواجه شد که همین امر باعث شد تا بهای سکه و طلا هم با کاهش قیمت شدیدی مواجه شود. قیمت هر اونس نقره ۱۷ دلار و ۲۷ سنت است

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۶ میلیون ۹۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت یک میلیون و ۹۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۳ میلیون و ۵۲ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۳ میلیون و ۲۳۱ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت ۷۰۴ و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۷۸۲ و ۵۰۰ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۸۲۲ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۸۲۱ و ۱۰۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۹۲۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۳۸۰ تومان است.
00:03 02:02
کد ویدیو
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: