مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران از حضور ۵۰۰ نیروی سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران به مناطق ۱، ۲، ۳ و ۵ برای برف روبی درختان و جلوگیری از شکسته شدن شاخه ها خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹        16 November 2019

مصطفی کاظمی با اشاره به وضعیت برف روبی و ترافیک معابر گفت: وضعیت ترافیک معابر در منطقه یک از نظر تردد و برف روبی نسبت به صبح بسیار بهتر شده و مشکل حادی وجود ندارد. در حال حاضر برف ها به حاشیه خیابان رانده شده‌اند و خودروها امکان تردد دارند، اما حضور پلیس برای هدایت ماشینها مشاهده نمیشود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل خاصی از حیث تردد در معابر اصلی منطقه یک وجود ندارد، اما معابر فرعی با مشکلاتی رو به رو هستند که حتما در ساعات آتی برطرف خواهد شد، ادامه داد: براساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش ها تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت. از این رو، از شهروندان می خواهیم تا از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند و نهایت همکاری را با نیروهای شهرداری تهران داشته باشند.
کاظمی با اشاره به وضعیت کلی ترافیک در معابر تهران، با بیان اینکه آنگونه که دوربین ها نشان می دهند در حال حاضر در معابر اصلی پایتخت ترافیک حادی نداریم، گفت: هم اکنون تمامی شهرداران مناطق در تهران در حالت آماده باش هستند و از هر یک از مناطق ۲۰، ۱۹، ۱۸، ۱۷، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ حدود ۱۵۰ نیرو به مناطق ۱، ۲، ۳ و ۵ اعزام شده اند تا با انجام اقدامات لازم نسبت به برف روبی پیاده روها و معابر فرعی اقدام کنند تا شاهد یخ زدگی در ساعات آینده نباشیم.
بنا براعلام شهرنوشت، وی همچنین از اعزام ۵۰۰ نیروی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران برای برف روبی درختان و جلوگیری از شکستگی شاخه های درختان به مناطقی که بیشترین حجم برف را دارند، خبر داد و اضافه کرد: تمام تلاش شهرداری تهران این است تا با برف روبی از یخ زدگی معابر به طور کامل جلوگیری شود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: