پارسینه بررسی می‌کند؛
به طور قطع استقلال تهران یکی از تیم‌های کم‌حاشیه لیگ برتر فصل نوزدهم می توانست لقب بگیرد اگر این دو روز اخیر حواشی شکل نمی‌گرفت و خیال هواداران تا این حد آشوب نمی‌شد.
کد خبر: ۶۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲        14 August 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

  به طور قطع استقلال تهران یکی از تیم‌های کم‌حاشیه لیگ برتر فصل نوزدهم می توانست لقب بگیرد اگر این دو روز اخیر حواشی شکل نمی‌گرفت و خیال هواداران تا این حد آشوب نمی‌شد.

استقلال تمرینات پیش فصل را زودتر از تمام تیم ها با سرمربی ایتالیایی خود آغاز کرد و در سفری به ترکیه برنامه های استراماچونی با برگزاری سه مسابقه تدارکاتی اجرا شد. مشکل خاصی ظاهرا وجود نداشت که خبرنگار ایتالیایی در صفحه شخصی خود و البته اینستاگرامش خبری را منتشر کرد که تبدیل به تیتر یک رسانه های ایرانی و البته مطرح خارجی دنیا شد. او توییتی منتشر کرد با این مضمون که سرمربی ایتالیایی استقلال طی چهل و هشت ساعت آینده ایران را ترک خواهد کرد و از سمت مربیگری در استقلال استعفا خواهد کرد.

اما خبرنگار ایتالیایی ظاهرا قصد ندارد که دست از سر استقلال تهران بردارد و پرده جدیدی از اختلاف سرمربی این تیم با فتحی برداشت. این خبرنگار ایتالیایی در صفحه شخصی خود نوشت:«  مهاجم فیورنتینا در یک قدمی ایران بود ولی باشگاه عقب نشست و راه به روی توافقات بسته شد. این یک عامل دیگر برای اختلاف بین استقلال و استراماچونی است. پشت پرده این اختلافات، نقل و انتقالات بوده است. مهاجم 36 ساله فرانسوی که از برنامه های فنی فیورنتینا و مونتلا خارج مانده بود، یک نشانه دیگری است که اختلافات بین باشگاه ایرانی و سرمربی ایتالیایی را مشهود تر می کند».

کاشف به عمل آمده که مدیران باشگاه استقلال علاقه چندانی به جذب این بازیکن 36 ساله و مسن نداشتند به همین دلیل اجازه عقد قرارداد با بازیکن مورد علاقه سرمربی ایتالیایی را نداده است به همین دلیل استراماچونی از این مساله بشدت شاکی شده و تهدید به استعفا کرده است.

باید دید در پایان و باتوجه به وعده میرعامل استقلال بر جذب میلیچ چه اتفاقی برای این تیم در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر خواهد افتاد؟

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: