عضو کمیسیون آموزش در گفتگو با پارسینه:
اسدالله عباسی نماینده رودسر، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و سخنگوی هیات رئیسه مجلس در گفتگو با پارسینه: آموزش و پروش دستخوش یکسری سلیقه‌های سیاسی و رفتار‌های سیاسی شده است که این امر خوشایند نیست.
کد خبر: ۵۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲        18 June 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار کرد: از دولت قاطعانه می‌خواهیم که سریعا تکلیف آموزش و پرورش را روشن کند و آموزش و پرورش را به آموزش پرورشی‌ها واگذار کند و به دنبال گزینه‌های ضعیف یا سیاسی هم نباشد.

نماینده رودسر بیان کرد: آموزش و پرورش یک ماموریت حاکمیتی دارد و باید کار خود را انجام دهد. انتظار داریم یک نفر که معلم باشد و توان مدیریتی هم داشته باشد را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش انتخاب کنند و بیش از این به فرهنگیان آسیب نزنند.

وی در ادامه گفت: از استان تهران هیچ فردی برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش نبود که یک فردی را از خراسان رضوی آوردند؟ یعنی به واقع تا این آموزش و پرورش فشل، ضعیف و ناکارآمد شده است؟ کسی که معاون سیاسی بوده و دچار خطای فاحش انتخاباتی می‌شود و دولت آن را جابجا می‌کند چگونه می‌تواند سکان وزارت خانه‌ای مانند آموزش و پرورش را به دست بگیرد؟

عضو کمیسیون آموزش بیان کرد: از سیاست‌های دولت در رابطه با آموزش و پرورش تعجب می‌کنم، چون نا مناسب و غیر منطقی است و به عنوان عضوی از کمیسیون آموزش و تحقیقات حتما نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهم داد و از حق و حقوق آموزش و پرورش و فرهنگیان دفاع خواهم کرد.

اسدالله عباسی اضافه کرد: گزینه‌های خوبی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش وجود دارد و دولت باید بگردد و آن‌ها را پیدا کنند و به دور از شائبه‌های سیاسی بر اساس شایسته سالاری و توان مدیریتی شخصی را برای تصدی این وزارت خانه انتخاب کنند.
تاکنون رایزنی با مجلس در خصوص گزینه‌های احتمالی دولت برای وزارت آموزش و پرورش نشده است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: