کانون هواداران تراکتورسازی با پرچم بزرگ این تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) دور افتخار زدند.
کد خبر: ۵۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹        15 February 2019

در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم می‌روند.

*حدود ۲۰۰ هوادار استقلال نیز در طبقه دوم ورزشگاه حضور دارند و به تشویق تیم خودشان می‌پردازند.

*بازار سیاه بلیت‌فروشی مقابل گیت‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه یادگار امام (ره) شکل گرفته است و قیمت‌های متفاوتی برای بلیت‌های این دیدار اعلام می‌شود.

*هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه موج مکزیکی به راه انداخته و با نزدیک شدن به آغاز بازی، تیم‌شان را با شدت بیشتری تشویق می‌کردند.

*استاندار آذربایجان شرقی با شال تراکتور در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شدند تا نظاره‌گر این بازی باشد. همچنین فرماندار تبریز نیز با حضور در جایگاه خبرنگاران، به تماشای بازی نشست.

*با ورود شفر به ورزشگاه، این مربی آلمانی، شال آبی‌رنگ خود را به سمت اندک تماشاگران تیمش در طبقه دوم گرفت که این موضوع، با واکنش شدید تماشاگران تبریزی همراه شد.

*دیدار دو تیم با پنج دقیقه تأخیر آغاز شد.

*حدود ۱۰۰ هوادار تراکتورسازی نیز روی تپه‌های همجوار ورزشگاه یادگار امام (ره) به صورت ایستاده در حال تماشای بازی بودند.

*با شروع نیمه اول بازی، باران شدیدی در ورزشگاه شروع به باریدن کرد، به طوری که تماشای این بازی برای تماشاگران بسیار سخت شده بود.

* در انتهای نیمه اول به دلیل خطای دژاگه به روی امید نورافکن، با اعتراض شدید نیمکت استقلال همراه شد.

*با شدت گرفتن بارش باران در ورزشگاه، بسیاری از تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند. همچنین در طول نیمه اول هواداران تراکتورسازی از مواد دودزا استفاده کردند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: