در بیست و یکمین گردهمایی معاونت اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی، معاونت اجتماعی پلیس تهران رتبه اول را کسب کرد.
کد خبر: ۵۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵        19 January 2019
به گزارش اطلس خبر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در بیست و یکمین همایش معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی مقام برتر را کسب کرد. 


سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از دکترین‌های اصلی سردار فرماندهی نیروی انتظامی انتظامی جامعه محوری و جامعه مداری است لذا راهبرد اصلی پلیس تهران در معاونت اجتماعی پیروی از این تدبیر بوده است. 

سرهنگ مرادی تصریح کرد: توسعه آموزش‌های همگانی به منظور ارتقا و پیشگیری اجتماعی، توسعه مشارکت اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت همه اقشار جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان فرهنگی، اجتماعی،‌ هنری، علمی و فرهیختگان و اصحاب رسانه از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت اجتماعی پلیس پایتخت بوده است.


وی گفت: در این رابطه شورای مشورتی،‌فرهنگی،  اجتماعی در پلیس تهران با همکاری اندیشمندان و اساتید دانشگاهی در حوزه‌های مختلفی تشکیل شد؛ همچنین به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ علمی جوانان نخبه کشور استفاده کرده و گروه نخبگان جوان را تشکیل دادیم.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مسئولیت معاونت اجتماعی در واقع سازوکار نزدیکی پلیس با جامعه است که در این زمینه با پیشگیری اجتماعی، ارتقا سرمایه اجتماعی و ارتقا احساس امنیت توانستیم میزان مصالحه در پرونده‌های موجود در تهران بزرگ را به حدود 80 درصد برسانیم.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: