علی دایی:
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را به ۵ یا ۶ برسانیم گفت: صبا سایپا را در زمین خودش حبس کرد.
کد خبر: ۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴        08 April 2016
به گزارشمهر، علی دایی جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های صبای قم و سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی ۴ بر صفر صبا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تلاش کردیم از همان ابتدای بازی برتری خود را بر حریف دیکته کنیم و سایپا را در زمین خودش حبس کنیم.

وی افزود: تمامی برنامه‌های مد نظر کادر فنی از سوی بازیکنان در زمین پیاده شد و اجازه خودنمایی به سایپا ندادیم و خوشبختانه با یک گل زودهنگام در موقعیت پیروزی قرار گرفتیم.

سرمربی صبای قم بیان داشت: برتری ما بر سایپا در هر دو نیمه مشهود بود و سایپا تنها یک موقعیت گل خوب روی دروازه ما ایجاد کرد و اعتقاد من این است که اگر کمی با دقت تر بودیم می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را به ۵ یا ۶ برسانیم.

دایی گفت: داوری بازی جز در یک صحنه در نیمه اول که روی فرید کریمی خطای پنالتی شد و داور نظر دیگری داشت مشکلی خاصی نداشت اما هر گاه در مورد داوری در کنار زمین صحبت کنیم تهدید به اخراج از کنار نیمکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در هفته‌های اخیر شرایط بدی را پشت سر گذاشتیم اما تیم اراده کرده که در بازی‌های باقی مانده نتایج خوبی کسب کند و پیروزی امروز ما برابر سایپا به صبا برای حضور قدرتمند در ۵ بازی باقی مانده انگیزه می‌دهد.

سرمربی تیم صبای قم درباره نیمکت نشینی حامد لک تصریح کرد: هر دو دروازه بان ما از خوب‌های ایران هستند اما پس از این که لک اشتباهاتی داشت تصمیم گرفتیم به میلاد فراهانی فرصت دهیم و فراهانی هم تاکنون سنگربان مطمئنی برای ما نشان داده است.


برچسب ها: صبای قم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: