سرمربی تیم ملی جودو بزرگسالان ایران با اعلام اینکه تیم صبح چهارشنبه تمرین خود را آغاز کرده است هدف از برگزاری اردو کیش را افزایش روحیه و ایجاد همدلی بیشتر بین ملی پوشان دانست و گفت: با روحیه مضاعف در رقابت های آسیایی حضور پیدا می کنیم.
کد خبر: ۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱        06 April 2016
محمد منصوری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درمورد جزئیات برگزاری اردو اظهارکرد: تیم عصر سه شنبه وارد جزیره کیش شده و از صبح امروز با دویدن در کنار ساحل مرجانی جزیره کیش و ورزش های میدانی تمرین های خود را آغاز کرده است، در ادامه در زمین والیبال ساحلی و همچنین سالن جودو برنامه های خود را پیگیری می کند.

وی اظهار داشت : این اردوی پنج روزه در راستای آماده سازی بیشتر تیم برای حضوری شایسته در رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان برگزار می شود.سرمربی تیم ملی جودو با اعلام اینکه اردو تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد افزود : ۱۴ بازیکن و شش نفر از اعضای کادر فنی هدایت تیم را بر عهده خواهند داشت .

منصوری گفت : در این اردو علاوه بر انجام تمرینات سالنی ، استفاده از استخر و سالن وزنه در کنار ساحل نیز تمرین خواهیم داشت .سرمربی تیم جودو افزود : اگر چه زمان اردو کوتاه است اما تلاش داریم با ایجاد تنوع در محیط ، با روحیه ای مضاعف و همدلی بیشتر در رقابت های تاشکند حضور پیدا کنیم.

وی رقابت های قهرمانی آسیا را مهم خواند و افزود : امتیاز این رقابتها برای ورود به بازی های المپیک محاسبه می شود.

منصوری اظهار کرد :در شرایط کنونی دو بازیکن یعنی محجوب و ملایی دارای رنکینگ المپیک هستند و امیدوار بتوانیم سهمیه دیگری کسب کنیم .

منصوری در مورد تعداد نفرات اعزامی به رقابت های ازبکستان گفت : ۹ نفر به این رقابت ها اعزام خواهند شد و از آنجا که بهترین های آسیا در رقابت ها حضور دارند، امیدواریم بتوانیم به خوبی ظاهر شده و به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم .

وی در مورد وضعیت تیم ملی جودو گفت : اردوی کیش آخرین مرحله از اردوی آمادگی قبل از اعزام به رقابت های آسیایی است ، پس از کیش دو روز در تهران تمرین خواهیم کرد و ملی پوشان ۲۴ فروردین به رقابت های تاشکند اعزام خواهند شد.

رقابتهای جودو قهرمانی مردان و زنان آسیا روزهای ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود و تیم ملی بانوان نیز پس از چندسال وقفه در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

گفتنی است : رقابت های قهرمانی آسیا دارای امتیاز رنکینگ جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک است.جواد محجوب و سعید ملایی که هم اکنون در بین ۲۲ نفر برتر اوزان خود قرار دارند در صورت کسب مدال آسیایی، سهمیه المپیک خود را قطعی می کنند.

سهیل جمال آبادی، سعید ملایی، پوریا شکری، محمدمهدی بریمانلو، علیرضاخجسته، احمد ناقدی، محمدرضا صدیقی، ناصر ناصری پور، وحید بنا، مهدی فتحی پور، سعید مرادی، محسن هادئی، علی آهنگری و محمدعلی ذاکری نفرات حاضر در اردو هستند .

سرپرستی تیم بر عهده محمدرضا رودکی است واحمد کاظمی و حامد ملک محمدی به عنوان مربی ، محمدمهدی یاوری و حیدر محمدی به عنوان مربی بدنساز کار هدایت تیم را بر عهده خواهند داشت.

تیم ملی جودو کشورمان عصر سه شنبه وارد جزیره کیش شد و تا ۲۱ فروردین ماه در اردوی آمادگی بسر می برد.
برچسب ها: کیش ، جودو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: