ستاره اتلتیکو مادرید که در دیدار برابر بارسلونا اخراج شد به یوفا طعنه‌ زد.
کد خبر: ۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷        06 April 2016

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، فرناندو تورس شب تلخی را در نوکمپ تجربه کرد. او در ترکیب اصلی تیمش برابر بارسلونا به میدان رفت و موفق شد گل نخست بازی را هم به ثمر برساند اما در میان بهت هواداران اتلتیکو مادرید و در دقیقه 25، با دریافت کارت زرد دوم خود از بازی اخراج شد.

تورس بعد از بازی گفت: بسیار ناراحت هستم. یکی از بدترین روزهای فوتبالی من بود. خودم را دلیل اصلی شکست اتلتیکو مادرید می دانم. با اخراج از میدان، شرایط را برای اتلتیکو مادرید بسیار سخت کردم. اگر با یازده نفر به بازی ادامه می دادیم، بدون شک نتیجه دیگری رقم می خورد. تا قبل از اخراج، بازی درخشانی را به نمایش گذاشتیم اما به یکباره همه چیز به هم ریخت.

او ادامه داد: تنها با دو خطا دو کارت زرد دریافت کردم و این به هیچ وجه درست نیست. بر این باور هستم که یوفا به انتخاب پیراهن بیشتر از انتخاب داور اهمیت می دهد.

اتلتیکو مادرید تا قبل از اخراج فرناندو تورس با یک گل از بارسلونا پیش بود و نیمه نخست را پیروز از میدان خارج شد اما در نیمه دوم، دو گل دریافت کرد تا بازنده این دیدار بزرگ باشد. البته آنها هنوز به صعود به دور بعد امیدوار هستند و با یک پیروزی یک بر صفر در دیدار برگشت می توانند به دور بعد راه پیدا کنند.

دیدار برگشت چهارشنبه هفته آینده در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: