معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه هئیت همراه صبح امروز (سه شنبه) با استقبال رسمی مسئولان البرزی وارد استان شد.
کد خبر: ۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴        05 April 2016
به گزارش مهر، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز، سه‌شنبه هنگام ورود به استان البرز مورد استقبال استاندار و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.

شهیندخت مولاوردی قرار است در مراسم افتتاحییه طرح آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس استان البرز که بر اساس تفاهمنامه منعقد شده میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان مردم نهاد اهسا (برای اولین بار در کشور) برگزار می شود، شرکت کند.     

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در همایش زنان، خودباوری و تعالی جامعه با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و زنان فعال در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی حضور می یابد.

در ادامه این سفر یک روزه؛ مولاوردی از انجمن حمایت از کودکان کار و خیابان استان البرز بازدید می کند این انجمن از سال ۸۱ با مجوز رسمی از وزارت کشور آغاز به کار کرده است. سالانه حدود ۷۰۰ مددجو تحت حمایت این مجموعه قرار می گیرند و تا کنون حدود ۶ هزار نفر از کودکان و والدین شان در این مرکز از نعمت سواد داشتن برخوردار شده اند.

این انجمن موفق به دریافت استاندارد ««SGS از کشور سوییس شده است. هدف از تاسیس این موسسه کمک و یاری رساندن به کودکان آسیب دیده و در معرض خطر اعم از کودکان کار و خیابان، پناهنده و محروم به خصوص کودکان زباله گرد و قبرشور که چه بسا نان آور خانواده هستند، است.

دیگر برنامه ای که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار می شود، نشست با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و بازدید از شرکت تولیدی «سیناژن» خواهد بود.

زمینه فعالیت شرکت سیناژن در حوزه تولید داروهای بیوتكنولوژی و پروتئین های، نوتركیب دارویی، تولید كیت های تحقیقاتی و تشخیصی در زمینه بیولوژی مولكولی و مهندسی ژنتیك، تولید مواد اولیه دارویی، خدمات پژوهشی در بیوتكنولوژی و انتقال تكنولوژی است.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: