رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد گفت:مجوز راه اندازی نخستین پارک علم و فناوری کشور در این شهرستان صادر شده و در ماه آینده شاهد کلنگ زنی این پروژه عظیم و برجسته خواهیم بود.
کد خبر: ۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱        05 April 2016
غلامرضا عسگری در گفت و گو با مهر با اشاره به نقش پژوهش و عنصر تحقیقات در حصول موفقیت های علمی و تخصصی اظهار داشت:پارک علم و فناوری به ظرفیت سازنده ای برای  رشد، توسعه وتوفیقات هرچه بیشتر تبدیل می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد افزود:با حمایت و پیگیری مسئولان و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نخستین پارک علم و فناوری در شهرستان ملارد راه اندازی خواهد شد.

عسگری گفت:طبق برنامه ریزی طراحی شده، مقرر است پروزه مورد اشاره در ماه آینده بصورت رسمی در این شهرستان کلنگ زنی شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد عنوان کرد:ردیف بودجه لازم برای پارک علم و فناوری تعریف شده تا با اتکای به آن، جذب شرکت های دانش بنیان به نحو جدی پیگیری شود.

وی افزود:معافیت های مالیاتی و کمرگی از نمونه تسهیلاتی است که برای فعالان این حوزه در نظر گرفته می شود تا با آرامش خاطر مضاعف  به توفیقات سازنده ای نائل شویم.

عسگری گفت:جانمایی پروژه مورد اشاره در زمینی ۵۰ هکتاری در محدوده دهستان اخترآباد شهرستان ملارد تعریف شده تا در آینده ایده های جدید و کارآمد در این بستر و فضای تأثیرگذار ارائه شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد عنوان کرد:هدف نهایی از راه اندازی چنین پروژه ای، تبدیل کردن ایده ها و نظرات به عمل و عملیاتی کردن تئوری و نظریه ها در حوزه کاربردی است.

وی یادآور شد:تلاش می کنیم تعامل حداکثری با بانک ها را در دستور کار قرار دهیم تا با اخذ تسهیلات و اعتبارات لازم، بستر ورود پژوهشگران برای تحقق  ایده های کار آمد بیش از پیش هموار شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: