کی روش تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا قرارداد دارد و به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۴۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰        21 July 2018

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ نائب رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت:: کی روش تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار داد دارد و به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند.

علی کفاشیان در حاشیه دیدار تیم‌های سن ایچ و مقاومت البرز که در سالن فجر ساوه برگزار شد، گفت: اگر کی روش بتواند نتایج قابل قبولی با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کسب کند، او را تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حفظ خواهیم کرد.
وی افزود: چنانچه تیم ملی در این رقابت‌ها نتواند نتایج مناسبی بگیرد، به فکر جایگزینی کی روش و انتخاب سرمربی دیگری برای تیم ملی خواهیم بود.
کفاشیان در ادامه در مورد برنامه کمیته فوتسال برای مستقل شدن این رشته و افزایش توان مالی باشگاه‌های فوتسال، گفت: امسال تلاش می‌کنیم که بیشتر مسابقات لیگ برتر فوتسال را از طریق کانال‌های مختلف تلویزیونی استانی و اینترنتی به صورت مستقیم پخش کنیم ضمن اینکه جذب اسپانسر برای تیم‌های فوتسال لیگ برتر نیز مد نظر است، زیرا تاکنون به دلیل اینکه پخش منظمی برای این رقابت‌ها نداشتیم، در جذب اسپانسر هم توفیق چندانی حاصل نشد.
کفاشیان گفت: اگر بتوان برای باشگاه‌های فوتسال کشور اسپانسر جذب کرد، درآمد‌های حاصل را می‌توان به باشگاه‌ها اختصاص داد که کمک بزرگی است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: