مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اسکان و پذیرش بیش از ۱۱ میلیون نفر روز مسافر درستادهای اسکان فرهنگیان سراسر کشور تا دوشنبه نهم فروردین ۹۵ خبرداد .
کد خبر: ۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹        30 March 2016
به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرشید سیاری با بیان این که تا نهم فروردین ماه ۹۵، ۱۱ میلیون و ۳۲ هزار و ۹۳۱ نفر روز در مراکز اسکان موقت فرهنگیان سراسر کشوراسکان یافته اند، اظهار کرد: ۴ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۹۵ نفر در قالب ۹۲۳ هزار و ۷۰۱ خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی پذیرش شده اند.
وی تصریح کرد: استان های فارس، اصفهان ، هرمزگان، خوزستان و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین پذیرش را تاکنون داشته اند.
به گزارش ایرنا، با توجه به گردش کاری تعریف شده از سوی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش، محل اسکان موقت مسافران نوروزی در مدارس اعم از ویژه، الف، ب و ج طراحی و در این رابطه تخفیف ویژه ای برای فرهنگیان و کارکنان دولت در نظر گرفته شده است.
مدارس گروه ویژه دارای اتاق های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش و حمام و آشپزخانه مشترک و مدارس گروه الف دارای اتاق هایی مجهز به فرش، پتو، بالش، خنک کننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون اختصاصی و حمام و آشپزخانه مشترک است.
مدارس گروه ب شامل مدارسی هستند که دارای اتاق های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا بوده و یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است و مدارس گروه ج دارای اتاق های مجهز به فرش یا موکت و حتی الامکان پتو بوده و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون مشترک دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: