بعد از انتشار شایعات مختلف درباره وضع بیماری عباس کیارستمی، سینماگر مشهور کشورمان، در یادداشتی که روی صفحه رسمی اینستاگرام این هنرمند قرار گرفت، شایعات تکذیب و بر سلامتی ایشان تاکید شد.
کد خبر: ۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹        30 March 2016
بر خلاف انتشار برخی از اخبار پیرامون وضعیت جسمانی عباس کیارستمی، سینماگر مشهور ایرانی و اشاره به بیماری سرطان و به کما رفتن ایشان، صفحه رسمی اینستاگرام کیارستمی تنها بر جراحی دستگاه گوارش و دوران عادی نقاهت بعد از عمل صحه گذاشت.
 
به گزارش آنا این یادداشت به شرح زیر است: « عباس کیارستمی پس از عمل جراحی روی دستگاه گوارشی، این روزها دوران استراحت را سپری می‌کند. ایشان در سلامتی جسمی، و تنها جهت رفع اثرات طبیعی بعد از عمل‌های جراحی، تحت مراقبت‌های ساده پزشکی قرار دارند. آقای کیارستمی امیدوار هستند بعد از بهبودی کامل در سکوت و آرامش، به زودی ساخت فیلم خود را که از مدت‌ها قبل مراحل پیش تولید آن انجام شده، در کشور چین آغاز کند.
این توضیح مختصر، به احترام دوستداران ایشان و پایان بخشیدن به شایعات بی‌اساس نگاشته شده است. و به دلیل عدم تمایل آقای کیارستمی به گفت‌وگوی بیشتر درباره این موضوع، این نوشته، اولین و آخرین پست درباره وضعیت جسمانی ایشان خواهد بود.
به امید تندرستی برای بزرگان فرهنگ و هنر این سرزمین
با احترام و سپاس از مهرتان
10/1/95»
این تکذیبیه در حالی روی صفحه رسمی عباس کیارستمی در اینستاگرام قرار گرفته است که شایعات مختلفی درباره وضعیت جسمانی او در رسانه‌ها منتشر شده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به اظهارات فریدون جیرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما اشاره کرد. او در این مصاحبه از ابتلای عباس کیارستمی به سرطان روده خبر داده بود: «حدود چهار روز پیش با دوستی که بر بالین ایشان رفته بود صحبت کردم و وی گفت که بعد از عملی که کیارستمی داشت دچار خونریزی شدید شده و کما رفته بود، اما پس از مراقبت هایی که از او شد از کما در آمده است. وی به احتمال زیاد به سرطان روده مبتلاست.»
 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: