معاون پارلمانی رئیس جمهوری بر اهتمام دولت تدبیر و امید نسبت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و از تدوین بسته جامع دولت برای اجرای محورهای ۱۰ گانه رهبر معظم انقلاب در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳        28 March 2016
به گزارش ایرنا، مجید انصاری روز دوشنبه در حاشیه مراسم ترحیم والده همسر رییس جمهوری این مطلب را در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در اولین روز کاری خود راجع به اقتصاد مقاومتی چه برنامه ای دارید که پیام رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشد؟ بیان کرد.
وی افزود: خوشبختانه نسبت به اقتصاد مقاومتی از ابتدای کار دولت تدبیر و امید مبانی مورد نظر همان مبانی برنامه های اقتصادی دولت بوده است.
معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: من هم به دلیل این که از ابتدا در مجمع تشخیص مصلحت عضو کمیسیون بررسی این سیاست ها بوده ام، خوشبختانه پی گیری های جدی از ابتدا داشته ایم و الان هم عضو ستاد فرماندهی اقتصادی دولت هستم، بسته جامعی را دولت نسبت به اجرایی کردن محورهای ده گانه مورد نظر رهبری آماده کرده است.
انصاری گفت: دیروز هم رییس جمهوری در هیات دولت تاکید کرد که بدون فوت وقت همه دستگاه ها عملیات اجرایی بخش خود را انجام دهند و امروز هم ما اولین جلسه ستاد فرماندهی را بعدازظهر با حضور دکتر جهانگیری داریم که به بررسی راه های تسریع اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام می شود.
وی افزود: از ابتدا چون سیاست ها مبتنی بر مبانی علمی و کارشناسی بود، دولت قبلا روی بسیاری از این محورها اقدام کرده و قرار شد گزارش اقداماتی که در سال گذشته ما در این حوزه انجام دادیم از طریق دستگاه ذیربط به اطلاع مردم برسد؛ خصوصا در مسائلی مانند آب، کشاورزی، گمرک، بانک ها و دیگر حوزه ها اعم از علم و فناوری.
معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: به هر حال دولت گام های بلندی برداشته و ان شاء الله با تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند این گام ها بلندتر خواهد شد.
انصاری همچنین درباره تحریم های جدید علیه ایران و این که آیا به مثابه نقض برجام است یا خیر؟ گفت: در این زمینه به لحاظ حقوقی باید وزارت امور خارجه پاسخ بدهد ولی ظاهرا به برجام مرتبط نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: