از طرف همه مجاهدین از حاتمی‌کیا تشکر می‌کنم؛
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: من فکر می‌کنم فیلم «به وقت شام» یکی از دیدنی‌ترین فیلم‌هایی است که می‌توان گفت در بخشی از ابعاد، صد در صد نزدیک به واقعیت بوده و در واقع می‌توان گفت یک مستند واقعی است.
کد خبر: ۳۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸        19 February 2018
 سردار سلیمانی پشت فیلم «به وقت شام» ایستاد
 

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه  پس از مشاهده فیلم «به وقت شام» طی سخنانی اظهار داشت: اولاً واقعا باید از آقای حاتمی‌کیا تشکر کنم که خط‌شکنی کردند، یک کار بسیار ارزشمندی را انجام دادند. ایشان با هنرمندی خاصی توانستند در واقع گوشه‌هایی از آن واقعیت تلخ را نشان بدهند.

‌‌وی افزود: من فکر می کنم خدمت بزرگی کردند با این کارشان به همه‌ی کسانی که مظلومانه و غریبانه دفاع کردند.

‌سلیمانی تاکید کرد: این فیلم را وقتی مردم ببینند به حقیقتی که در واقع آن خطر بزرگی که اسلام و تشیع و همه‌ی انسانیت را تهدید میکرد، بیشتر پی میبرند. لذا به این دلیل عرض میکنم که ایشان خدمت بزرگی کرد. یک فیلمسازی نبود، یک آگاهسازی بود.
‌‌
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: به فکر متعالی ایشان واقعا تعظیم می‌کنم، کار بزرگی کردند. و همه‌ی کسانی که ایشان را در این مسیر حمایت کردند؛ چه برادران سازمان اوج، چه کسان دیگری که دست‌اندرکار بودند، چه کسانی‌که در منطقه یا در اقداماتی که درواقع در راستای این فیلم بود، انجام دادند، کار بسیار شایسته و ارزشمندی است.

‌‌وی ادامه داد: من فکر میکنم این فیلم یکی از دیدنی‌ترین فیلم‌هایی است که تا حالا تقریبا میتوان گفت که در بخشی از ابعاد، صد در صد نزدیک به واقعیت بود. در واقع میتوان گفت یک مستند واقعی است.

‌‌سلیمانی تصریح کرد: پس از این فیلم من تصور میکنم برای اینکه بتوان این خط را شکست و کارگردانان و نویسندگان متعهدی نه‌تنها از ایران، بلکه از دنیا سرازیر بشوند برای نشر و در واقع توسعه و تکثیر و تدوین این نوع حرکت‌هایی که وجود داشت؛ این مظلومیت و ظلم را.
 
‌‌فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: آن چیزی‌که در واقع از صحنه‌ی فیلم برای من تداعی صحنه‌های گوناگون را می کرد اوّل همین صحنه‌ی سربریدن بود. در واقع سربریدن‌هایِ جمعی، که من به کرّات در عراق و در سوریه و در جاهای گوناگون شاهدش بودم.

‌‌وی افزود: دوم، صحنه‌ی آوارگی و مظلومیتی بود که ملت‌های عراق و سوریه با خون گلوی خودشان آن را حس کردند. این فیلم به رغم اینکه من خب این صحنه‌ها را دیده بودم ولی خودم را به گریه انداخت. و چون این مظلومیت یک واقعیتی است که وجود دارد و صحنه‌های بسیار سختتر از این هم در این دو تا کشور به وقوع پیوسته است. البته الان در افغانستان هم در جهت دیگری در حال انجام است.

‌‌سلیمانی در پایان گفت: من از طرف همه‌ی مجاهدین و شهدا و رزمند‌ه‌های مظلوم این صحنه، از آقای حاتمی‌کیا و همه‌ی کسانی که ایشان را در این صحنه کمک کردند، تشکر می کنم.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: