آخرین اخبار
رییس اداره کل عملیات بانکی بانک ملی ایران گفت: سیستم سیبای بانک ملی ایران دچار قطعی نیست و صرفا به علت حجم زیاد مراجعه هموطنان به خودپردازهای این بانک در دقایقی از روز سهشنبه، ارایه خدمات با وقفههایی مواجه شد.
به گزارش ایسنا،امیر طیبی افزود: این موضوع در حالی است که حجم تراکنشهای الکترونیک بانک ملی ایران در روزهای عادی سال روزانه به طور میانگین 20میلیون تراکنش بوده ولی در روزهای اخیر به علت حجم بالای مراجعات به خودپردازهای این بانک، این میزان به 40 میلیون تراکنش افزایش یافته و این نشانگر حجم عظیم سرویسدهی بانک ملی ایران به هموطنان است.
به گفته وی، این اختلالات بلافاصله بررسی و مرتفع شد و کارکنان این بانک با تمام تلاش ارایه خدمات به مشتریان را ادامه دادند.
طیبی از صبر و شکیبایی هموطنان به جهت وقفهها و اختلالات ایجاد شده در سرویسدهی خدمات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرده و تاکید کرد: با تلاش و تدابیر صورت گرفته این اختلالات به سرعت مرتفع شده و خدمات مورد نیاز هموطنان در ایام پایانی سال به صورت مداوم به آنان ارایه میشود.
به گفته وی، این اختلالات بلافاصله بررسی و مرتفع شد و کارکنان این بانک با تمام تلاش ارایه خدمات به مشتریان را ادامه دادند.
طیبی از صبر و شکیبایی هموطنان به جهت وقفهها و اختلالات ایجاد شده در سرویسدهی خدمات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرده و تاکید کرد: با تلاش و تدابیر صورت گرفته این اختلالات به سرعت مرتفع شده و خدمات مورد نیاز هموطنان در ایام پایانی سال به صورت مداوم به آنان ارایه میشود.
نظر شما