رزمایش موشکی سپاه ایران که روی بدنه آن جمله معروفی درباره رژیم صهیونیستی حک شده بود، خشم تل‌آویو را برانگیخت و نماینده این رژیم در سازمان ملل خواستار محکوم کردن این پرتاب موشک ایران شد.
کد خبر: ۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲        12 March 2016
به گزارش فارس«دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در یک نامه‌ای فوری به اعضای شورای امنیت سازمان ملل خواستار محکوم کردن آزمایش پرتاب موشک بالستیکی این هفته ایران شد.

  روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» گزارش کرد، دانون در نامه خود نوشت: «ایران همچنان تعهدات خود در قبال قطعنامه‌های سازمان ملل را نادیده می‌گیرد. جدیدترین تحرکات ایران به وضوح مشخص کرد که «کمپین خنده» رژیم کنونی (ایران) چیزی جز سرپوشی برای پنهان کردن نیات واقعی رژیم آیت‌الله‌ها نیست».

طبق این گزارش، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل تصریح کرد که این آزمایش موشکی ایران «نقض آشکار» قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل است که توافق هسته‌ای بین ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) را تأیید می‌کند و ایران را از پرتاب موشک‌هایی با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای محدود می‌کند.

هفته گذشته 2 فروند موشک قدر H نیروی هوافضای سپاه با شلیک از ارتفاعات البرز شرقی، اهداف خود را در فاصله 1400 کیلومتری در سواحل مکران مورد هدف قرار دادند.

بر روی این موشک‌ها به زبان عبری جمله معروف بنیانگذار انقلاب اسلامی در اینباره که «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.» حک شده بود.


برچسب ها: صهیونیست ، موشکی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: