مراسم اهدای جوایز قهرمانان ورزشی در سال ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ اسفند با حضور رئیس جمهوری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵        11 March 2016
به گزارش ایرنا، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: در این مراسم قهرمانان ورزشی که در سال ۹۳ به عناوین آسیایی و جهانی دست پیدا کرده اند، پاداش های خود را از دست رئیس جمهوری دریافت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم ۸۷۵۰ سکه بهار آزادی به قهرمانان ورزشی اهدا می شود.
سجادی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهوری به صورت دقیق در جریان مسائل ورزش کشور است؟ گفت: ایشان دقیقا در جریان هستند و دلیلش هم دستور اخیر رئیس جمهوری برای توجه ویژه به مشکلات ورزش و ورزشکاران است.
وی افزود: در سال آینده تمام دستگاه ها حدود ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش بودجه خواهند داشت اما وزارت ورزش و جوانان با تاکید رئیس جمهوری حدود ۴۲ درصد افزایش بودجه داشته است.
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: مراسم اهدای پاداش قهرمانان در سال ۹۴ که هفته آینده برگزار می شود، سومین دیدار دکتر روحانی با ورزشکاران در مدت کمتر از سه سال ریاست جمهوری است که نشان می دهد تا چه حد به مسئله ورزش توجه می کنند.
وی ادامه داد: در دو سال اخیر دو بار به همراه جامعه ورزش خدمت مقام معظم رهبری نیز رسیده ایم. خوشبختانه تمام مقامات ارشد نظام جمهوری اسلامی به ورزش توجه ویژه دارند و دولت نیز در حد مقدورات خود و حتی بیشتر از آن به ورزش توجه می کند و تلاش کرده به همه تعهدات خود در قبال فدراسیون های ورزشی عمل کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: