بیستمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیر عامل، معاونین و مدیران موسسه برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹        17 September 2017


به گزارش اطلس خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ بیستمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران کوثر با محوریت بررسی اهداف و چشم اندازه نیمه دوم سال 96، دریافت دیدگاه و راه کارهای مدیران در پیشرفت و شتاب بر روند توسعه ای موسسه، ارائه آخرین نقطه نظرات مدیرعامل و هئیت مدیره برگزار شد.

دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به درخشش جوانان کوثر در اولین المپیاد علمی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: ما هرکجا به جوانان متخصص و با انگیزه اعتماد نمودیم به خوبی پاسخش را دریافت و ثمره اش را دیدیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در بیستمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران کوثر با اشاره به طرح منحصر به فرد کوثرکارت هواداری افزود: این طرح قابلیت های مختلفی دارد که به سرعت در حال گسترش است و با معرفی ابعاد گوناگون کارت هواداری به مشتریان، ورزش دوستان و مشتریان می توان جامعه هدف خوبی را شناسایی و جذب نمود.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: با ضابطه مند عمل نمودن در نظام بانکی، وجود جوانان متخصص و با انگیزه، تلفیق دانش و تجربه و تکریم مشتریان توانستیم اعتماد عمومی جامعه را کسب نمائیم لذا بر حفظ این دستاورد مهم همواره تاکید داریم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: