ورزشکاران ایران در سومین روز از رقابت های قهرمانی دو و میدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه با کسب ۶ مدال (دو طلا، سه نقره و یک برنز)، تعداد مدال های خود را به عدد ۱۷ رساندند.
کد خبر: ۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵        10 March 2016
به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، در سومین روز از این رقابت های که در شهر دبی کشور امارات در حال برگزاری است، ۶ نشان رنگارنگ برای کاروان ایران بدست آمد.
علی الهی در ماده دو ۵ هزار متر، کلاس T۱۳ با ثبت رکورد ۱۷ دقیقه و ۲ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه، پس از نماینده هند به نشان نقره دست یافت.
مهدی مرادی، آخرین نماینده کشورمان در رقابت های امروز نیز در ماده دوی ۲۰۰ متر، کلاس T۱۳، به دلیل انجام خطا از دور مسابقات حذف شد.
صادق بیت سیاح در پرتاب وزنه و علی الهی در دوی ۵ هزار متر نیز دو نایب قهرمان امروز بودند که موفق به کسب نشان نقره برای کاروان ایران شدند.
مهدی علیزاده در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۳/۳۴ با ثبت رکورد ۱۷ متر و ۴۰ سانتی متر پس از نماینده عربستان سعودی، به نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یافت. پس از وی نماینده قطر در جایگاه سوم ایستاد.
احمد رضا علیخانی در دو ۱۰۰متر چهارم شد، آرش خسروی در دو مقدماتی ۱۰۰متر به عنوان اول دست یافت و فینالیست شد، احمد اجاقلو نیز با کسب عنوان اول در مقدماتی ۱۰۰ متر به فینال راه پیدا کرد.
مهناز امینی در پرتاب وزنه طلا گرفت، نورمحمد آرخی در پرتاب دیسک، دومین طلایی کاروان ایران در روز سومین روز بود و آرین لطفی نیز در همین ماده به نشان برنز دست یافت.
با احتساب ۶ نشان کسب شده در سومین روز رقابت ها، شمار مدال های ایران به عدد ۱۷ ( ۸ طلا، ۷ نقره، ۲ برنز) رسید.
تیم ملی دوومیدانی کشورمان با ۲۹ ورزشکار (۲۳ مرد و ۶ زن) در رقابت های قهرمانی دو و میدانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از ۱۷ تا ۲۲ اسفند ماه با حضور ۲۵۰ ورزشکار از ۲۴ کشور به میزبانی کشور امارات پیگیری می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: