«نیکلاس کیج» در دومین تجربه کارگردانی خود فیلم «انتقام» را مقابل دوربین می‌برد و یکی از نقش‌های آن را نیز بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲        09 March 2016
به گزارش ایسنا،«انتقام: یک داستان عاشقانه» که کمپانی «پاتریوت پیکچرز» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت، داستان کاراگاهی است که درگیر پرونده تجاوز چهار معتاد به یک زن است.

این سینماگر برنده اسکار که علاوه بر کارگردانی، یکی از بازیگران این فیلم نیز هست درباره این پروژه سینمایی گفت: "داستان‌گویی همواره یکی از علایق اصلی من بوده است و مفتخرم که قرار است با همکاری این تیم مستعد داستان درد و رنجی که بسیار از زنان با آن درگیرند را روایت کنم".

به گزارش اسکرین دیلی، «جان منکیه‌ویچ» نگارش فیلمنامه «انتقام: یک داستان عاشقانه» را با اقتباس از رمان «تجاوز: یک داستان عاشقانه» بر عهده دارد و قرار است فیلمبرداری این فیلم از تاریخ چهارم آوریل در آتلانتای آمریکا آغاز شود.

از مطرح‌ترین آثار «نیکلاس کیج» 48 ساله می‌توان به بازی در فیلم‌های «بوسه به خون آشام»، «ترک لاس‌وگاس» ،«تغییر چهره»، «توافق»، «رمزگویان باد»، «زاندالی»، «ساز کاپیتان کورل»، «سرقت در60 ثانیه»، «شهر فرشته‌ها»، «صخره»، «صخره قرمز غربی»، «گنجینه ملی»، «مرد خانواده»، «مرد چوب‌کبریتی»، «ارباب جنگ»، «موجبات خروج از مرگ»، «هشت میلیمتری»، «هواپیمای محکومین»، «بانکوک خطرناک»، «مرد حصیری»، «روح موتورسوار »، «بعد» و «پیشگویی» نام برد.

«کیج» اولین بار در سال 2002 با فیلم «سانی» با بازی «جیمز فرانکو» در نقش اصلی روی صندلی کارگردانی نشست اما ساخت این فیلم کم هزینه با موفقیت همراه نشد.

برچسب ها: نیکلاس کیج ، انتقام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: