دولت ترامپ در حال آماده کردن تحریم‌هایی علیه چند مقام ارشد ونزوئلایی است.
کد خبر: ۲۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴        19 July 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم: مقام های آمریکایی تاکید کردند: دولت ترامپ در حال آماده کردن تحریم هایی علیه مقام های ارشد دولت ونزوئلا از جمله وزیر دفاع و رهبر حزب حاکم به اتهام نقض حقوق بشر است.

مقام های آمریکایی که نامشان فاش نشده تاکید کردند که ولادیمیر پادرینو لوپز وزیر دفاع ونزوئلا و دیوسدادو کابلو معاون رئیس جمهور ونزوئلا از جمله افرادی هستند که با تحریم های آمریکا مجازات خواهند شد.

اعمال این تحریم ها با هدف افزایش فشار بر نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا خواهد بود تا طرح خود برای تشکیل مجلس موسسان و بازنگری در قانون اساسی را متوقف کند.

در حالی که نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا قصد دارد انتخابات 30 جولای را با هدف تشکیل محلس موسسان و بازنگری در قانون اساسی برگزار کند، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که اگر مادورو به دنبال اجرای این طرح باشد، ایالات متحده اقدامات اقتصادی قاطعی را اتخاذ خواهد کرد.

روز یکشنبه 98 درصد طرفداران مخالف دولت ونزوئلا با طرح تشکیل محلس موسسان از سوی مادورو مخالفت کرده اند.

مادورو بارها آمریکا را به توطئه چینی برای سرنگونی دولت ونزوئلا متهم کرده است. مخالفان اعلام کرده اند که در همه پرسی نمادین اخیر بیش از 7.6 میلیون نفر علیه دولت مادورو رای داده اند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: