«علی عبدالکریم علی» سفیر سوریه در لبنان در واکنش به حمله موشکی ایران به مقر گروه تروریستی داعش در منطقه دیرالزور آن را قاطعانه توصیف کرد و گفت: داعش ضعیف تر از گذشته شده و روحیه خود را از دست داده است.
کد خبر: ۲۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲        19 June 2017
سفیر سوریه روز دوشنبه در گفت و گو با تارنمای «العهد» افزود: حمله موشکی ایران نتایج قوی و روشنی داشت و همه کسانی که تروریسم را بازی فرض کرده و بر روی تروریست ها سرمایه گذاری می کنند باید به دقت پیام این حمله را مورد بررسی قرار دهند به ویژه در شرایطی که ارتش سوریه و متحدان آن در سوریه و ارتش عراق و الحشد الشعبی این کشور مدام در حال پیشروی هستند.
علی تاکید کرد: این حمله ایران ثابت کرد که بازی «ائتلاف بین المللی» به رهبری آمریکا در سوریه با پاسخ روشن و قاطع ایران و دیگر طرف های حاضر در صحنه که در حال جنگ با تروریست های واقعی هستند روبرو خواهد شد.
وی در عین حال خاطرنشان کرد: گروه داعش تمام تلاش خود را برای اقدامات تلافی جویانه و انجام عملیات تروریستی در ایران و منطقه به کار خواهد بست.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داده بود.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استانهای کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: