«آویگدور لیبر»من رئیس حزب «رژیم صهیونیستی خانه ما است» طی سخنانی اعلام کرد که در صورت ادامه شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی با نتانیاهو ائتلاف خواهد کرد.
کد خبر: ۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱        07 March 2016
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، آویگدور لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» در نشستی که در خصوص اراضی فلسطین در کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) برگزار شد، در رابطه با ائتلاف حزبش با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: در صورتی که نتانیاهو ۲۰۰۰ واحد مسکونی را در شهرک معالیه ادومیم بنا کند، ما آماده هستیم که با کابینه وی ائتلاف کنیم.
 
در همین راستا گفتنی است چندی پیش فلسطینیان در مخالفت با شهرک سازی رژیم صهیونیستی در شهرک های نبی صالح، بعلین و نعلین در غرب رام الله و کفر قدوم در غرب شهر نابلس و المعصره در غرب بیت لحم راهپیمایی کردند که حمله نظامیان صهیونیست به آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و مرزهای غزه باعث زخمی شدن ۲ نفر شد.
 
شایان ذکر است سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر (۹ مهر) صحنه اعتراض گسترده فلسطینیان به سیاست های متجاوزانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است
 

برچسب ها: لیبرمن ، نتانیاهو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: