پیام تسلیت معاون اول رییس جمهوری در پی شهادت مرزبانان در منطقه میرجاوه
معاون اول رییس جمهوری در پیامی تاکید کرد شهادت جمعی از مرزبانان به دست اشرار مسلح در منطقه میرجاوه استان سیستان و بلوچستان «جنایت غیرانسانی و نفرت انگیز» است.
کد خبر: ۲۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸        27 April 2017


به گزارش پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن پیام «اسحاق جهانگیری» بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به لقاء الله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.
ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانان غیور و فداکار خود که در راه تامین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد.
تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی توانند با انجام این دست از اقدام های ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبان این جنایت غیر انسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگین شان می رساند.
با تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در نیروی انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسالت دارم.
به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان صبح امروز به ایرنا گفت: 11 نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نیروی کادر و هشت سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.
به گفته «علی موحدی راد»، 9 نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه بر اثر تیراندازی اعضای گروهک جیش العدل (جیش الظلم) به شهادت رسیدند. 2 مرزبان نیز مجروح شده اند که یکی از آنان جراحی شده است و دیگری وضعیت بهتری دارد.
وی اعلام کرد: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند و نیروهای مرزبانی و سپاه پاسداران به همراه نیروهای امنیتی در حال بررسی حادثه و پیگیری آن هستند.

برچسب ها: جهانگیری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: