عضو شورای فنی کشتی فرنگی با انتقاد از رفتارهای سعید عبدولی و بی انضباطی‌های این کشتی گیر، گفت: با این وضعیت بهتر است او جایی در تیم ملی نداشته باشد.
کد خبر: ۲۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸        22 April 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا: بهرام مشتاقی، درباره پشت کردن سعید عبدولی به دعوت علی اشکانی، سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی و غیبت در اردوی تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: متاسفانه عبدولی با وجود این که اشکانی بار دیگر به او فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را داد به تمرینات تیم‌ ‌ملی نیامد و لازم است کادرفنی تیم‌ ‌ملی با این موضوع قاطعانه برخورد کند. عبدولی خودش در تماس‌هایی که داشته است خواستار حضور در اردوهای تیم‌ ‌ملی شده بود، اما نمی دانم که چرا دست به چنین کارهایی می‌زند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: یک قهرمان بیشتر از هر چیز باید به نظم و انضباط و قانون پایبند باشد، چرا که نظم و انضباط اولویت اصلی تیم‌ ‌ملی است و ملی‌پوشی که می‌خواهد هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد دیگر نمی‌توان امیدی به کسب موفقیت تیم‌ ‌ملی داشت.

وی با اشاره به این که مردم و کارشناسان اظهارات اعضای شورای فنی را ضد و نقیض می دانند در حالی که اعضای این شورا سعی می‌کنند کاری انجام دهند که به نفع کشتی ایران باشد، گفت‌: وقتی اشکانی در جلسه شورای فنی اعلام کرد عبدولی آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را ندارد و در اردوها حضور پیدا نکرده است ما هم اعلام کردیم بهتر است این کشتی‌گیر به این مسابقات اعزام نشود، اما فردای آن روز عبدولی خودش در تماس‌هایی که داشت، به کادرفنی اعلام کرده حاضر است به اردوی تیم‌ ‌ملی بیاید و در رقابت‌های قهرمانی آسیا کشتی بگیرد که با درخواست اشکانی از شورای فنی، ما موافقت خود را با دعوت از عبدولی اعلام کردیم، چرا که نمی خواستیم در تیم‌ ‌ملی را به روی هیچ کشتی‌گیری مخصوصا عنوان دار هم باشد ببندیم.

مشتاقی خاطر نشان کرد: اما باز هم می بینید که با وجود چند روز از این ماجرا هنوز به اردوی تیم‌ ‌ملی نیامده است و اعلام کرده که قصدی برای انجام این کار را ندارد.  عبدولی نباید با این کارها کادر و شورای فنی  و همه را به بازی بگیرد. ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم ضد و نقیض صحبت کنیم اما وقتی با یک قهرمان ملی راه می‌آیی و به او فرصت می دهی او هم باید قدر این فرصت را بداند. با این شرایط به اعتقاد من اگر جایی در تیم‌ ‌ملی نداشته باشد بهتر است، چرا که حضور در تیم‌ ‌ملی یک افتخار بزرگ است که کشتی‌گیران باید با تمام وجود قدر آن را بدانند.
برچسب ها: مشتاقی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: