ذفاع مستحكم شاگردان كي روش
شاگردان کارلوس کی روش در حالی برابر قطر پیروز شدند که در این شش بازی هیچ گلی را دریافت نکرده و دروازه آنها همچنان بسته مانده است.
کد خبر: ۲۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷        24 March 2017
شاگردان کارلوس کی روش در حالی برابر قطر پیروز شدند که در این شش بازی هیچ گلی را دریافت نکرده و دروازه آنها همچنان بسته مانده است.

به گزارش اطلس خبر، شاگردان کارلوس کی روش در حالی برابر قطر پیروز شدند که در این شش بازی هیچ گلی را دریافت نکرده و دروازه آنها همچنان بسته مانده است.
 
اما در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ تیم های زیادی نیستند که دروازه خود را بسته نگه داشته اند. ایران تنها تیم آسیایی است که در بین تیم های این قاره توانسته در تمامی دیدارهای خود، بدون گل خورده بازی را به پایان برده و از این لحاظ آمار فوق العاده ای را به جای گذاشته است. در ادامه نگاهی به سایر تیم هایی که در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق به کلین شیت شده اند، خواهیم داشت. 

اما در رقابت های انتخابی جام جهانی که در سایر قاره های جهان در حال برگزاری است، تیم های ملی آلمان و انگلیس در اروپا هنوز گلی دریافت نکرده اند. این دو تیم در چهار بازی که در مرحله انتخابی جام جهانی انجام داده اند، هنوز گلی از حریفان دریافت نکرده اند.

در منطقه آفریقا، چندین تیم توانسته اند تا دروازه خود را در رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بسته نگه دارند. تونس، مراکش، گابن، بورکینافاسو، آفریقای جنوبی، مصر و اوگاندا تیم هایی هستند که در پایان روز دوم رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی هنوز گلی را دریافت نکرده اند.

در منطقه آسیا هم همانطور که قبلاً اشاره شد تنها تیم ایران است که در شش بازی برگزار شده در مرحله انتخابی جام جهانی، همچنان دروازه خود را بسته نگه داشته است. در این دیدارها، بیرانوند پنج بار به میدان رفته و سوشا مکانی هم تنها در دیدار برابر سوریه در درون دروازه ایران ایستاده بود. 

در منطقه آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب هم دو تیم بدون گل خورده در جدول وجود دارد. کاستاریکا و پاناما تنها تیم های این منطقه به شمار می روند که در دو بازی که مرحله انتخابی جام جهانی انجام داده، هنوز گلی را دریافت نکرده اند.  

در منطقه اقیانوسیه که تیمها ۲ بازی در مرحله انتخابی جام جهانی انجام داده اند، تنها تیم نیوزلند مقابل حریفان دروازه خود را بسته نگه داشته است و سایر تیمها در این زمینه موفق نبوده اند.

در منطقه آمریکای جنوبی هیچ تیمی موفق به ثبت این تعداد کلین شیت به صورت متوالی نشده است. در رقابت های این منطقه که در یک گروه برگزار می شود، تیم های شرکت کننده ۱۲ بازی برگزار کرده و همه تیمها برابر حریفان گل خورده اند.  در رقابت های این منطقه اروگوئه، اکوادور و پاراگوئه در دو بازی نخست خود کلین شیت کردند اما در بازی سوم دروازه هر سه تیم باز شد.

 خط دفاعی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد موفقی داشته و توانسته بیش از تمامی تیم های حاضر در این رقابتها، در شش بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه دارد.
برچسب ها: کی روش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: