جدول قیمت آپارتمان های فروشی تمامی مناطق تهران
فایل‌های مشاوران املاک در تهران نشان می‌دهد که آپارتمان‌های۱۴۰ تا ۱۵۰متری از نوساز تا ۱۲ سال ساخت و بازسازی شده در پایتخت بین ۷۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.
کد خبر: ۲۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸        25 February 2017
فایل‌های مشاوران املاک در تهران نشان می‌دهد که آپارتمان‌های۱۴۰ تا ۱۵۰متری از نوساز تا ۱۲ سال ساخت و بازسازی شده در پایتخت بین ۷۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.

به گزارش اطلس خبر، برخی از فعالان بازار از کاهش ۴۰ درصدی حجم معاملات مسکن در دی و بهمن سال جاری در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داده اند. حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک در این باره گفته است:در بهمن ماه سالجاری در پایتخت حدود ۱۷ هزار و ۴۶۷ قرارداد خرید و فروش و ۱۶ هزار و ۷۶۱ قرارداد اجاره به ثبت رسید این درحالی است که در دی ماه سال ۹۵، ۱۹ هزار و ۲۷۱ قرارداد خرید و ۱۶ هزار و ۲۱۶ قرارداد اجاره به امضا رسیده است. او معتقد است که سال ۹۵، پایان رکود بخش مسکن باشد و در سال ۹۶ و پس از برگزاری انتخابات شاهد رونق بازار مسکن باشیم.

آمار حجم معاملات مسکن در دی و بهمن سالجاری نشان دهنده آن است که تعداد قراردادها در هر دوماه نسبت به آذرماه سالجاری افزایش داشته اما با این وجود تعداد قراردادها در دی و بهمن سال ۹۵ در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تغییر محسوسی نداشته است. گفتنی است که در نخستین روز اسفندماه نیز ۵۰۸ قرارداد خرید و فروش و یکهزار و ۸۴۸ قرارداد خرید و یکهزار و ۹۸۹ قرارداد اجاره امضا شده است.  

همچنین  روند ثبت معاملات در دی و بهمن ماه سالجاری در تهران مناسب بوده است اما این موضوع در مورد قراردادهای کل کشور مشاهده نمی شود اگر چه انتظار می رود که این سیر صعودی به شهرهای دیگر به ویژه مراکز استان ها و سپس شهرهای کوچکتر منتقل شود. 

بر اساس این گزارش آپارتمان‌های ۱۴۰ تا ۱۵۰متری از نوساز تا ۱۲ سال ساخت و بازسازی شده در پایتخت بین ۷۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.

برهمین اساس، در پایین جدول قیمت معاملات در حال انجام آپارتمان‌هایی با  متراژ ۱۴۰ تا ۱۵۰متری مناطق مختلف شهر تهران در اوایل اسفند ماه ۹۵ است.  این جدول نشان می‌دهد که می توان با ۷۰۰ میلیون تومان یک آپارتمان ۱۴۰ متری نوساز در شهرک گلستان غربی(دریاچه) خریداری کرد، همچنین آپارتمان ۱۴۵ متری در میرداماد یک میلیارد ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بازار خرید و فروش آپارتمان‌های ۱۴۰ تا ۱۵۰متری + جدول قیمت‌ها
برچسب ها: آپارتمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: