رییس کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از برقراری کشیک نوروزی این سازمان از 16 اسفندماه سال جاری تا 14 فروردین ماه 95 خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷        05 March 2016
محمدحسن سرابیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ طرح نظارتی این سازمان برای نوروز 95 گفت: بر اساس این طرح کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از اعضای ستاد خدمات سفر طی دو مرحله از تاریخ 16 الی 29 اسفندماه سال جاری و 1 الی 14 فروردین ماه سال 95 انجام می شود.

وی افزود: بر اساس این طرح، کشیک نوروزی این سازمان موظف به رسیدگی به تخلفات حوزه‌های کالا و خدمات اعم از صنفی و غیرصنفی، بهداشتی، درمانی و دارویی و قاچاق کالا و ارز هستند و مردم می توانند شکایت‌های خود را از طریق شماره تماس 124 و یا سامانه پیامکی 30009651 مطرح کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

سرابیان در مورد اماکن مورد نظارت کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی نیز اظهار کرد: مطابق طرح نظارتی ابلاغ شده، شرکت‌های مسافرتی، مراکز اسکان و پذیرایی، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نمایشگاه های بهاره، میدارن میوه و تره بار، جایگاه‌های سوخت و مراکز بهداشتی و درمانی اماکن هدف هستند.

رئیس کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: اما بنا به ضرورت و تشخیص ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر سایر موارد لازم نیز ابلاغ می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: