رییس سازمان بازرسی کل کشور در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان و عضو مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳        05 March 2016

به گزارش ایسنا، رییس سازمان بازرسی کل کشور در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان و عضو مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت ناصر سراج به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم جلیل القدر حضرت آیت الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان خراسان موجب تاثر و تالم خاطر گردید. این عالم والامقام و مجاهد خستگی ناپذیر از دوران قبل از انقلاب همواره مریدی صدیق برای امام راحل(ره) و برادری همدل و همزبان برای مقام معظم رهبری(ره) بودند. بی تردید مجاهدت های بی وقفه آن عالم خدوم در مبارزات قبل از انقلاب و همچنین تلاشهای صادقانه ایشان در خدمت‌رسانی به زوار و عاشقان امام رضا (ع) و توسعه حرم رضوی هیچ گاه از یاد و خاطره ملت ایران نخواهد رفت.

اینجانب در گذشت آن فقید را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز خادمان و خدمتگذاران آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و بیت معظم ایشان تسلیت گفته و از درگاه حضرت احدیت برای آن عالم فقیه، علو درجات و رضوان و غفران الهی مسألت می نمایم.

ناصر سراج

رئیس سازمان بازرسی کل کشور»

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: