کد خبر: ۱۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶        20 January 2017
خطیب نماز جمعه این هفته تهران طی سخنانی ضمن ابراز همدردی با خانواده های آتش نشانان حادثه دیده در حادثه ساختمان پلاسکو گفت: همیشه باید نیروهای امنیتی و مسلح ما خطرات داخلی مانند بحران ها، سیل و زلزله و حوادث غیر مترقبه را رصد کنند و نظام همیشه آماده باشد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی خطیب نماز جمعه تهران حادثه ساختمان پلاسکو را حادثه‌ای غمبار توصیف کرد و گفت: برادارن آتش نشان ما همیشه با آب و آتش درگیر هستند و جانشان در خطر است، تعدای از این افراد هنوز خبری از آن ها نیست.

وی تصریح کرد: برای مسولین گرچه خودشان هم می گویند، اینها عبرت است که ننشینیم تا بعد به فکر بیافتیم، باید راه هایی پیدا و  پیش بینی کرد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: امیدوارم آنهایی که در این حادثه هنوز  زنده‌اند خداوند به برکت دعای مردم  زنده نگه دارد و به خانواده‌هایشان برساند و اگر جانشان را از دست داده‌اند خداوند آنها را با شهدا محشور کند.

صدیقی در ادامه با اشاره به در پیش روبودن دهه فجر گفت:: این دهه، همان دهه انفجار نور است، معجزه اسلام در قرن حاضر، تجلی قدرت ایمان و معنویت بود که از آستین  امام خمینی(ره) و ملت به پا خاسته ایران بیرون آمد و معجزه ای را خلق کرد.

 وی افزود: انقلاب اسلامی ما در دهه فجر به پیروزی رسید و این همه معجزات و برکات در این مدت به بار آورد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به رهاورد های انقلاب اسلامی اظهار کرد: جز اینکه بگوییم قدرت ایمان است، یک نصرت الهی است که یک رژیم مرتجع مجهز ژاندارم  غرب که همه امکانات امنیتی را در اختیار داشته و با وجود ساواکی قوی، خشن و بی رحم که نفس ها را خفه کرده، توانست رژیم متکی به قدرت های بزرگ را بردارد که این مسئله یکی از رهاورد های برجسته انقلاب بود.
برچسب ها: پلاسکو ، صدیقی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: