جرج سوروس پیش بینی کرد که دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوریش با مشکل مواجه خواهد شد، چرا که ایده هایش متناقض هستند و مشاورانش با هم درگیرند.
کد خبر: ۱۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳        20 January 2017
جرج سوروس پیش بینی کرد که دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوریش با مشکل مواجه خواهد شد، چرا که ایده هایش متناقض هستند و مشاورانش با هم درگیرند.

به گزارش اطلس خبر، جرج سوروس، سرمایه گذار میلیاردر آمریکایی در حاشینه نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، در گفتگو با بلومبرگ نسبت به آینده اروپا، آمریکا و چین ابراز نگرانی کرد.

او پیش بینی کرد که ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، مدت زیادی در قدرت نماند، چرا که کابینه ای پراکنده دارد و بریتانیایی ها هم آثار اقتصادی برگزیت را انکار می کنند.

سروس همچنین با کلماتی تند به دونالد ترامپ تاخت و گفت این میلیارد شکست خواهد خورد، چرا که ایده های متناقضی دارد و مشاوران و دیگر اعضای کابینه اش در کاخ سفید با یکدیگر در جنگ هستند و می توان این وضعیت را در جلسه استماع سنا دید. او رشد بورس آمریکا از زمان پیروزی ترامپ در انتخابات را ناشی از وعده های او مبنی بر کاهش مقررات و افزایش مخارج می داند، اما بر این باور است ک این رشد متوقف خواهد شد.

سروس می گوید «عدم قطعیت در اوج قرار دارد و عدم قطعیت دشمن سرمایه گذاری بلندمدت است. من فکر نمی کنم بازارها خیلی خوب پیش بروند. الان آنها جشن گرفته اند، اما وقتی واقعیت بیاید، غالب خواهد شد».

البته سوروس حق دارد از پیروزی ترامپ ناراحت باشد چرا که بدبینی او باعث شده است که 1 میلیارد دلار از دست بدهد.
برچسب ها: جرج سوروس ، ترامپ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: