علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد ماهی یک یا دوبار برای پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه نشست خبری ترتیب دهد.
کد خبر: ۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱        04 March 2016
تحریریه اطلس خبر | علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد ماهی یک یا دوبار برای پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه نشست خبری ترتیب دهد.
سرپرست پرسپولیس امروز طبق روال گذشته پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که در مهم‌ترین بخش آن به خطر کسر امتیاز و تمدید قرارداد با برانکو و حواشی بیرونی ایجاد شده اشاره کرد.
در ابتدا بحث عضویت بود و اینکه عزیزان هوادار عضو باشگاه هواداری 3090 شوند تا بتوانند وارد حلقه استفاده از کارت اعتباری گردند. سپس با یک مؤسسه اعتباری که در حال بانک شدن است توافق کردیم که هواداران بتوانند خدماتی از این کارت هواداری 3090 و اعتباری بگیرند. هواداران می‌توانند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که روی آن تعریف شده با این کارت می‌توانند خرید انجام دهند.این یک نوع سرویس دهی به هواداران است که عضو 3090 هستند
سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: از طریق سامانه 3090 سعی می‌کنیم با در نظر گرفتن رستوران‌های خاص و فروشگاه‌های خاص هوادارانی که کارت هواداری 3090 دارند با تخفیفاتی روبرو شده و از سرویس‌هایی بهره ببرند. کسانی که وارد سامانه م3090 می‌شوند از این مزیت بهره خواهند برد.
طاهری در ادامه تاکید کرد: ما هماهنگی‌هایی برای بازی‌های آینده به وجود آوردیم که از طریق عضویت در سامانه هواداری 3090 هواداران عزیزمان بتوانند چهار مسابقه خانگی را به صورت رایگان وارد ورزشگاه شوند.
در بخش دیگری از صحبت های سرپرست باشگاه پرسپولیس آمده است : « برای مسابقه با تراکتور نیز برنامه های جالبی برای هواداران داریم و می‌خواهیم به هر هوادار یک ساندویچ رایگان تقدیم کنیم ».
سرپرست پرسپولیس در ادامه افزود: « وقتی ما ورزشگاه را اجاره می‌کنیم و بابت هر مسابقه 50 میلیون تومان پرداخت میکنیم انتظار داریم درآمدهای جانبی ورزشگاه در زمان اجاره در اختیار باشگاه باشد اما متاسفانه هیچ سودی از تبلیغات محیطی در زمان اجاره ورزشگاه نصیب باشگاه نمی‌شو که با جلسه‌ای که با اقای تاج برگزار کردیم امیدواریم این مشکلات برای فصل آتی حل شود.»
طاهری در مورد شکایت 15 میلیارد تومانی از شرکتی در دوبی مطرح شده گفت: خیلی از حرف های من را اشتباهی تیتر نکنید. پرسپولیس مظلوم واقع شده است ولی این را تیتر نکنید ! من صادقانه صحبت می کنم ولی خودتان خیلی صریح ادیت و ویرایش کنید که هواداران ناراحت نشوند و استرس نکشند.و در زمان گذشته اتفاقاتی افتاده که من خیلی آنها را باز نمی‌کنم. یک شرکت در امارات ثبت شده که البته نامه‌نگاری‌های آن وجود دارد که سرمایه از باشگاه پرسپولیس بوده و این شرکت پس از تاسیس با باشگاه پرسپولیس قراردادی می‌بندد تا کارهای مارکتینگ و اسپانسرینگ انجام دهد. به این صورت که 30 درصد به این شرکت و 70 درصد به باشگاه پرسپولیس برسد.در همان زمان دو کار کوچک انجام می‌شود و بعد از آن کارها کاملا می‌خوابد. آن هم زمانی که آنها باید بازاریابی می ‌کردند. اما از سوی این شرکت شکایتی صورت گرفت و در نهایت دفاعی که انجام شد دفاع خوبی نبود که این مسئله منجر به محکومیت باشگاه می‌شود و جریمه 15 میلیارد تومانی روی دست باشگاه می‌گذارد. البته ما از سوی مراجع ذیربط و ذیصلاح اقداماتی کردیم و به صورت قانونی جلوی آن را گرفتیم. ما این موضوع را پیگیری کردیم و متوجه شدیم ماهیت این قرارداد زیر سؤال است که برای ما جای تعجب دارد. در حال حاضر در حال پیگیری از سوی مراجع ذیصلاح هستیم و دعا کنید زودتر کارها و بررسی‌ها نهایی شود تا بتوانیم به اطلاع عموم برسانیم.

باید دید با صحبت‌های طاهری آیا زیرساخت‎‌های فرایند درآمدزایی سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری تعلق خواهد گرفت یا خیر. با توجه به قرارداد 160 میلیاردی محیطی ایران نوین با سازمان لیگ فعلا بعید بنظر می‌رسد سازمان لیگ قبول کند هزینه قابل ملاحظه‌ای را از این قرارداد به باشگاه‌ها پرداخت کند.

برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: