قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه در دولت یازدهم طبق برنامه قرار بود 700 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شود، گفت: تاکنون 670 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده است.
کد خبر: ۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲        29 February 2016
به گزارش ایرنا به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی،احمد اصغری مهرآبادی افزود: اگر زیربنای کل هر واحد از این 700 هزار واحد را 100 مترمربع و همچنین شما هر خانوار را 3.6 درنظر بگیریم، با افتتاح این تعداد واحد نزدیک به 70 میلیون مترمربع زیربنا را برای 2.5 میلیون نفر آماده و به آنها واگذار کرده ایم.
 وی ادامه داد: با وجود همه تنگناها و مشکلات مالی دولت که از انقلاب اسلامی تاکنون بی سابقه بوده است، اکنون آمار خوبی از افتتاح مسکن مهر در دست داریم؛ هرچند درصورت برخورداری از اعتبارات بیشتر، توانایی افتتاح نزدیک به یک میلیون واحد مسکن مهر را نیز داشتیم.
مهرآبادی با بیان اینکه خدمات زیربنایی همه واحدهای افتتاحی مسکن مهر تکمیل می شود، گفت: در برخی از سایت ها ممکن است نقص هایی در خدمات روبنایی وجود داشته باشد که آنها نیز همزمان با روند تکمیل سایر واحدهای باقی مانده مسکن مهر در این سایت ها برطرف می شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تاکید کرد: هرچند احداث برخی از واحدهای مسکن مهر دیر آغاز شد اما در تلاشیم با کمک سایر دستگاه های مرتبط، هرچه زودتر طرح مسکن مهر را به پایان برسانیم.
این مقام مسئول درخصوص شیوه نامه جدید در تعدیل شرایط واگذاری واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر و تعیین تکلیف بقیه واحدهای بدون متقاضی در کشور اعلام کرد: قرار است دستورالعمل واگذاری ها به محض بررسی نهایی و تأیید همه معاونت ها و مدیران استانی مرتبط برای اجرا به استان های کشور ابلاغ شود.
به گزارش ایرنا، در اجرای پروژه مسکن مهر قرار است دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور احداث شود که تاکنون یک ملیون و 800 هزار واحد آن واگذار شده و بقیه تا پایان نیمه دوم سال 95 به متقاضیان واگذار خواهد شد.
برچسب ها: مسکن مهر ، شهرسازی ، سایت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: