کد خبر: ۱۳۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶        17 April 2024


در دنیایی که ورزش تنوع بیشماری دارد، همیشه این سوال برای ما پیش می­آید که بهترین ورزش برای چربی سوزی کدام است؟ یا با کدام ورزش می­تواند باعث لاغری شکم شود؟ خبر خوب اینجاست که کلاس­های ورزشی با شدت کالری سوزی بالا که ترکیبی از ورزش هوازی، قدرتی و انعطاف است می­تواند به شما برای لاغری سریع­تر کمک کند. یقینا اسم ورزش فیتنس به گوشتان خورده است، ورزشی که در آن می­توانید با گروهی از دوستانتان فعالیت کنید و در کنار آن به تناسب اندام برسید. در ادامه ما بهترین کلاس ورزشی برای فیتنس را به شما معرفی خواهیم کرد و همه­چیز را در مورد این ورزش بطور خلاصه خواهید دانست.

کلاس فیتنس و تناسب اندام

انواع کلاس های فیتنس

هنگام انتخاب کلاس فیتنس مناسب در نظر داشته باشید که این کلاس باید دارای تمرین­های مختلف باشد تا شما را به اندامی مناسب برساند، کلاس­های فیتنس باشگاه ورزشی آتور که زیرنظر مرتضی نعمتی است و از برنامه ریزی پیشرفته مبتنی بر علم روز ورزش پیروی می­کند درای این تمرینات است:

· تمرینات قدرتی و مقاومتی: ایجاد توده عضلانی و بهبود قدرت و استقامت عضلات.

· تمرینات هوازی: بهبود توانایی تنفس و افزایش چابکی.

· تمرینات کاردیو: جهت افزایش قدرت و کنترل ضربان قلب برای بهبود سلامت قلب و عروق و متابولیک.

· تمرین اصطحکاکی: برای افزایش قدرت و جلوگیری از آسیب.

· تمرین تعادل: تمرین برای بهبود استقامت و افزایش تمرکز.

· تمرین انعطاف: جهت افزایش دامنه حرکات بدن و بالا بردن انعطاف

چگونه از کلاس های فیتنس بیشترین نتیجه را ببریم؟

اگر بدنبال بهترین نتیجه از ورزش هستید، ابتدا باید صبور باشید و بدانید که تداوم می­تواند شما را به هدفتان برساند. همچنین فاکتورهایی وجود دارد که شما را جلو می­اندازد و باعث می­شود دسترسی به هدفتان آسان تر شود.

نقل قول: کیت ماکسی مربی می گوید، برنامه ای داشته باشید و به آن پایبند باشید

· ثابت قدم باشید: اگر مبتدی هستید، با دو جلسه در هفته شروع کنید. پس از یک ماه شرکت در دو یا سه جلسه در هفته، کلاس دیگری را اضافه کنید. برای ورزشکاران متوسط تا پیشرفته، چهار تا پنج جلسه با شدت بالاتر در هفته را بعنوان هدف قرار دهید.

· برنامه داشته باشید: شما به یک هدف نهایی نیاز دارید. اگر می‌خواهید وزن کم کنید، باید در کنار ورزش و تمرین، برنامه غذایی مناسبی نیز داشته باشید و از یک رژیم متناسب با بدن خود پیروی کنید.

· هرگز استراحت را فراموش نکنید حداقل دو روز در هفته استراحت کنید. حتی ورزشکاران المپیکی روزها و هفته‌ها استراحت می‌کنند و اجازه می‌دهند بدنشان دوباره تنظیم شود.

کلاس فیتنس و تناسب اندام

مزایای فیتنس

بهترین کلاس های فیتنس برای چربی سوزی شما را به یک فعالیت پر انرژی و شاداب هدایت می­کند تا در کنار دستیابی به هدفتان بتوانید از نظر روانشناسی نیز به یک حال خوب برسید. فیتنس فواید زیادی دارد که ما را تشویق به فعالیت در این حرفه کند، علاوه بر اینکه بدن شما به تناسب زیبایی خواهد رسید و عضلات درشت و رگه دار نخواهید داشت. با شرکت در این کلاس­ها به راحتی می­توانید شکم خود را آب کنید زیرا هدف این ورزش آب کردن تمام چربی­های ناسالم شماست. تمرینهای ازبین بردن شکم آویزان به شما کمک می­کند تا بدون دارو و جراحی، شکمتان را صاف کنید.

فواید کلاس های فیتنس شامل:

1. کاهش وزن و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با وزن بالا

2. بهبود توان عضلات، قدرت، انعطاف پذیری و تحرک

3. کاهش استرس و بهبود کنترل تنفس

4. افزایش سلامت قلب و عروق و استقامت

5. عضو شدن در یک کلاس گروهی و افزایش ارتباط اجتماعی و اعتماد به نفس

نکات مهم قبل از شرکت در کلاس فیتنس

ورزش نیز یک کلاس درس است که برای شرکت در آن باید آمادگی نسبی داشته باشید. برخی ورزشکاران هنگام فعالیت بدنی دچار افت فشار خون می­شوند و زمانی که علت را بررسی می­کنیم متوجه می­شویم که فرد برای زودتر لاغر شدن رژیم شدید گرفته و پیش از تمرین وعده­ای مناسب برای تامین انرژی خود نخورده است. پس حتما پیش از ورود به کلاس چند مورد را مدنظر داشته باشید.

· برای نتیجه بهتر، وقت شناسی را در اولویت قرار دهید زیرا بدن شما ابتدا باید گرم شود و سپس تمرین را آغاز کنید.

· آب و حوله شخصی همراه داشته باشید.

· برنامه غذایی مناسب خود را اجرا کنید.

· پیش از ورود به کلاس آب کافی بنوشید و دو ساعت قبل وعده غذایی مصرف کنید.

· برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن کلاس های خود، برنامه ریزی داشته باشید.

کلاس فیتنس و تناسب اندام

هزینه کلاس فیتنس

پرداخت هزینه­ی اندک کلاس ورزشی برای فیتنس در ازای بدست آوردن سلامتی و اندامی جذاب، یک معامله برد برد است. شما می­توانید زیر نظر یک مربی فیتنس که علاوه بر دادن تمرینات، برنامه غذایی و نکات مهم ورزشی، شما را به بهترین نتیجه می­رساند، فعالیتی جذاب و شاد را داشته باشید.

هزینه دوره ها و کلاس های باشگاه آتور چگونه است؟ برای راحتی شرکت کنندگان و نتیجه گیری بهتر از فعالیت ورزشی، به دو صورت کلاس ها برگزار می شود. یکی از پکیج ها شامل ۱۲ جلسه در ماه است که شهریه ماهانه آن ۹۰۰ هزار تومان و پکیج دوم برای افرادی که زمان بیشتری جهت ورزش کردن دارند، شامل ۲۴ جلسه در ماه است و هزینه ای معادل یک میلیون و دویست هزار تومان درماه دارد.

سخن نهایی

پیدا کردن کلاس مناسب گاهی اوقات می تواند سخت باشد. اما آنچه مهم است این است که اعتماد به نفستان بالا برود و به اندازه کافی انرژی داشته باشید تا از ورزش کردن لذت ببرید. می­توانید برای بهره­مندی بیشتر از کلاس­های ورزشی خود به صورت تخصصی از مربیان ما بخصوص دکتر مرتضی نعمتی کمک بگیرید تا با توجه به متابولیسم و روتین زندگی شما، بهترین ورزش را به شما توصیه کنند و برنامه غذایی مناسب خود را دریافت کنید.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: