محدوده ی منطقه 3 تهران از تمامی پوسترها و تراکت های تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی به طور کامل پاکسازی شد.
کد خبر: ۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴        27 February 2016
به گزارش خبرگزاری مهر، اردشیر آقا بالایی رئیس اداره ی خدمات شهری این منطقه گفت: همزمان با پایان یافتن زمان  انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس، عوامل این منطقه نسبت به پاکسازی معابر، میادین، بزرگراهها و سطح دیوارها، پل های عابر پیاده، پل های سواره رو، رفیوژ میانی، داربست ها، ایستگاههای اتوبوس از برچسب ها، پوسترها و بنرهای تبلیغاتی تا ساعات اولیه صبح امروز پاکسازی شد.

وی میادین اصلی همچون میدان ونک، مادر، اختیاریه، بزرگراههای شهید مدرس، شهید همت و شهید چمران و خیابان های ولیعصر، شریعتی، میرداماد و معابر فرعی درجه یک را از جمله نقاطی برشمرد که اقدامات گسترده جهت پاکسازی صدر در صدی آثار تبلیغات در آن صورت گرفته است .

آقابالایی با اشاره به اینکه اغلب این پوسترها از  طریق شستشو ، امحا و پاکسازی شدند تصریح کرد: این اقدام با استفاده از 240 نفر نیروی انسانی ،24 دستگاه واتر جت ،12 دستگاه مخزن شوی ،3 دستگاه کامیون سنگین ،12 دستگاه خاور و 3 دستگاه بالابر انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه سطح منطقه به طور صد در صدی از آثار تبلیغات پاکسازی شده است تصریح کرد: با این حال اگر شهروندان هنوز در نقطه ای از شهر با تبلیغات انتخاباتی در محل های غیر مجاز مواجهند می توانند نقاط مورد نظر را طی تماس با 137 به شهرداری تهران اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به جمع آوری آن اقدام شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: