پسیانی این روزها مشغول تمرین نمایش «سوراخ» به کارگردانی جابر رمضانی است. او همچنین قصد دارد هفته آینده پرفورمنسی را اجرا کند که بعدا جزئیات بیشتری را درباره آن اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳        27 February 2016

به گزارش ایسنا، آتیلا پسیانی که به تازگی بازی در دو فیلم سینمایی را به پایان رسانده است، برای سال آینده چندین پروژه تئاتر در نظر دارد.

این بازیگر تئاتر و سینما به تازگی در دو فیلم «نگار» کار رامبد جوان و «کارگر ساده نیازمندیم» کار منوچهر هادی به ایفای نقش پرداخته است که فیلمبرداری هر دو فیلم به تازگی به پایان رسیده است.

پسیانی این روزها مشغول تمرین نمایش «سوراخ» به کارگردانی جابر رمضانی است. او همچنین قصد دارد هفته آینده پرفورمنسی را اجرا کند که بعدا جزئیات بیشتری را درباره آن اعلام خواهد کرد.

این کارگردان تئاتر همچنین درباره برنامه‌های تازه‌اش برای اجرای نمایش به ایسنا گفت: برای سال آینده چند نمایشنامه در نظر دارم که امیدوارم بتوانم آن‌ها را به سرانجام برسانم.

وی اضافه کرد: یکی از این نمایشنامه‌ها «دیابولیک» نام دارد که بخش دوم نمایشنامه «متابولیک» است که پیش از این آن را در تالار چهارسو تئاتر شهر اجرا کرده بودم و قرار است این نمایش سال آینده پیش از جشنواره تئاتر فجر در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود.

پسیانی از «رومئو و ژولیت» اثر مشهور شکسپیر به عنوان دیگر نمایشنامه انتخابی‌اش برای اجرا در سال آینده نام برد و افزود: امیدوارم بتوانم این نمایش را در یک مکان غیرتئاتری، چیزی شبیه خیمه بزرگ یا چنین جایی به صحنه ببرم.

او همچنین از اجرای نمایشنامه دیگری با نام «هر وقت جودی گارلند می‌خونه یه کمی می‌میره» خبر داد و گفت:‌ این نمایشنامه بخش سوم نمایش‌های «تیکی تاکا» و «مخمل آبی» است و نام آن برگرفته از جمله مشهور فرانک سیناترا درباره جودی گارلند بازیگر و خواننده انگلیسی است. سیناترا معتقد بود او آنچنان با تمام وجودش می‌خواند که بعد از هر اجرا گویی کمی به مرگ نزدیکتر می‌شود.

به گفته وی اجراهای اول این نمایش در نروژ و آلمان خواهد بود و این اجراها تابستان آینده انجام خواهد شد.

سرپرست گروه تئاتر «بازی» که در جشنواره تئاتر فجر نمایش «وضعیت صفر» را اجرا کرده بود، درباره اجرای عمومی آن گفت:‌ این نمایش مناسب اجرا در یک سالن کوچک است اما ترجیح می‌دهم آن را در یک کارگاه یا کارخانه‌ مخروبه به صحنه ببرم. البته صحبتهایی برای اجرای این نمایش در سه کشور لهستان، کره و سنگاپور انجام شده است.

آتیلا پسیانی درباره پیشنهادات تازه‌اش برای بازی در سینما نیز گفت: برای بازی در دو، سه فیلم صحبت‌هایی کرده‌ام که باید به نتیجه قطعی برسد تا بتوانم اعلام کنم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: