اوسمار با این دو ستاره پرسپولیس خداحافظی کرد؟

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مانع از حضور دو بازیکن تیمش در تمرین شد
اوسمار با این دو ستاره پرسپولیس خداحافظی کرد؟

به گزارش پارسینه و به نقل از تسنیم، دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از حضور در تمرینات این تیم منع شدند.

با تصمیم کادر فنی پرسپولیس، سروش رفیعی و محمدامین کاظمیان دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در روزهای گذشته با یکدیگر درگیری لفظی داشتند، از حضور در تمرینات منع شدند.

اوسمار با این دو ستاره پرسپولیس خداحافظی کرد؟

آیا این خبر مفید بود؟