بازیکن ما از رحمتی ترسید و به جای توپ، چمن را وارد دروازه کرد
مدیر فنی اکسین البرز گفت: اگر استقلال به دنبال پیروزی بود مطمئنا نتیجه دیگری به غیر از تساوی بدون گل به دست می‌آمد.
کد خبر: ۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲        26 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس، فیروز کریمی پس از دیدار تدارکاتی استقلال و اکسین البرز که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: یک بازی تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم. البته با صحبتی که با کادر فنی آنها داشتیم قرار شد یک بازی را که مدنظر آنهاست، پیاده کنیم. اگر سبک و سیاق بازی را دیده باشید متوجه می‌شوید که در این بازی به عنوان یک حریف تمرینی برای استقلال به میدان رفتیم چون این تیم یک تیم بزرگ است و اگر برای نتیجه می‌آمد مطمئنا نتیجه پایانی چیزی نمی‌شد که به دست آمد.

کریمی افزود: در واقع می‌خواستیم یک بازی درگیرانه اما بدون خطا و برمبنای دوندگی زیاد را به نمایش بگذاریم. در هر صورت این بازی به نفع هر دو تیم بود. هم به نفع تیم ما که در آستانه مرحله دوم لیگ دسته دوم هستیم و هم برای تداوم صدرنشینی استقلال. درست است که بازی گلی را در بر نداشت اما هر دو تیم بازی رو به جلویی ارائه کردند.

وی در مورد پنالتی که اکسین از دست داد، گفت: علی امیری همیشه برای پنالتی با دقت به سمت توپ می‌رود اما امروز چون مکث کرد به نظر می‌‌رسید که از سیدمهدی رحمتی ترسید و پایش به چمن گرفت و حتی قسمتی از چمن به داخل گل رفت. این موضوع حتی باعث شد که ما این گل را جشن بگیریم و فکر کنیم که توپ گل شده است اما گویا به جای توپ، چمن وارد دروازه شده بود!

مدیر فنی اکسین البرز در مورد اینکه آیا تیمش توانایی صعود به لیگ دسته اول را دارد یا خیر؟ گفت: نمی‌توان اینطور پیش‌بینی کرد و شانس ما هم مثل سایر تیم‌هاست. البته ما قبل از آغاز رقابت‌های امسال قصد داشتیم تا امتیاز داماش را برای استان البرز بخریم اما در آخرین روز چون این انتقال عملی نشد از لیگ دسته دوم کار را آغاز کردیم. در هر صورت اکسین برای لیگ دسته اول بسته شده بود و حتی پتانسیل صعود به لیگ برتر را هم داشت.

وی گفت: دو دلیل باعث شد تا امروز نتوانیم پتانسیل اصلی خود را ارائه دهیم. اول اینکه تیم ما تحت تاثیر استقلال بزرگ قرار داشت که حتی یک ربع اول بازی سایه این تیم بالای سر ما بود و دوم اینکه باد شدیدی می‌وزید و حتی نزدیک بود که من هم بیفتم! جالب اینکه باد به سود بند بود و تا داور سوت زد، باد هم افتاد. به خاطر همین شرایط بیش از ۲۰ بار توپ از زیر پای بچه‌های ما در رفت و در مجموع باد هم در روند بازی تاثیرگذار بود. این بازی پر از مسائل تاکتیکی بود و امیدوارم که مقبول کادر فنی استقلال قرار گرفته باشد و به چیزی که می‌خواهند رسیده باشند.

کریمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی براینکه شنیده می‌شود قرار است در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال که اسدی دبیرکل فدراسیون مشاوره بدهد، گفت: الان که اسدی کاندید نشده و چون کاندید نشده نمی‌توان گفت که این خبر صحت دارد اما اگر اسدی کاندید شده بود به شدت از او حمایت می‌کردم چون او فوتبالیست تیم ملی و باشگاهی بوده و سابقه مدیریت دارد و از لحاظ اجتماعی و تحصیلات آکادمیک نیز شرایط مثبتی دارد.

وی تاکید کرد: با احترام به همه افراد حاضر در فدراسیون به نظرم اسدی فوتبالی‌ترین فرد حال حاضر در فدراسیون فوتبال است و اگر کاندید بود از او حمایت می‌کردم یعنی به اندازه خودم و توانایی که دارم حمایت می‌کردم اما او فعلا مصلحت دیده در پستی که حضور دارد باقی بماند و در انتخابات شرکت نکند.

کریمی گفت: همراهی همه در فدراسیون فوتبال می‌تواند گره‌گشای کار باشد و اگر همه دلشان برای هم بتپد فوتبال موفق خواهد شد. برای اسدی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: