محمدجواد حق‌شناس در مورد رویکرد صدا و سیما در عرصه انتخابات گفت: جریان تندرو تلاش می کند تا نگذارند اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسامی پیروز شوند. متاسفانه باید گفت که در صدا و سیما نیز بعنوان بخشی از این جریان فعال است. رفتار های صدا و سیما و نوع برنامه هایی که پخش می کند به دلیل این امر است.
کد خبر: ۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷        24 February 2016
این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به تأکیدات شفاف امام خمینی  (ره) و همچنین تذکرات جدی  رهبرمعظم انقلاب و نص صریح قانون، به «انتخاب» گفت: متاسفانه برخی از جریانات هستند که همه این ها  را نادیده می گیرند و به نوعی تلاش می کنند که مردم کمتر در انتخابات شرکت کنند. این ها با برنامه های خاص در صدا و سیما این کار را می کنند.  به واقع  این جریان از حضور مردم پای صندوق‌های رأی می‌ترسد برای همین نمی خواهد  مشارکت حداکثری شکل بگیرد.

 وی با انتقاد از عملکرد نامتعارف صدا و سیما در روزهای اخیر خصوصا در برخی برنامه ها مثل بخش خبری 20:30 گفت: واقعا تعجب آور است که صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی می خواهد فضای انتخابات را غیر پرشور و غیر رقابتی جلوه دهد تا مردم کمتر در انتخابات شرکت کنند.

حق شناس با تاکید بر این که مقام معظم رهبری بارها خواهان حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شده است گفت:  با این که  مقام معظم  رهبری بارها در سخنانشان بر حضور حداکثری مردم در روز انتخابات تاکید کرده اند و همچنین از همه ارگان ها و دستگاه ها خواسته اند به  تشویق مردم برای  مشارکت  در انتخابات بپردازند، با این حال صدا و سیما رویه اش چیز دیگری است.   صدا و سیما جوری طوری درست می کند که  مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کند.  

حق شناس در انتها دلیل این رفتار صدا و سیما را ترس تندروها در شکست در انتخابات دانست و گفت: این ها خودشان هم می دانند که اگر درصد بالایی از مردم در انتخابات شرکت کنند، قطعا بازنده انتخابات هستند  در نتیجه از هر ابزاری برای نا امید کردن مردم استفاده می کنند.

برچسب ها: حق شناس ، صداوسیما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: