رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی جمعه این هفته در محور کرج چالوس اعمال نمی‌شود.
کد خبر: ۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹        24 February 2016
به گزارش ایسنا سرهنگ رضا اکبری اظهارکرد: از آنجایی که جمعه این هفته انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی را درپیش داریم، محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس اعمال نمی‌شود.

 وی ادامه داد: البته اگر حجم ترافیکی در این مسیر افزایش یابد و در نهایت منجر به قفل ترافیکی محور شود ناچار می‌شویم در ساعاتی از روز جمعه محدودیت‌های ترافیکی اعلام کنیم. اگر بنا به اعمال مجدد محدودیت ترافیکی شدیم، این موضوع در کمترین زمان از طریق پلیس راه و اصحاب رسانه به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

این مسئول با اشاره به بارش باران و برف در طول این هفته در محور کرج چالوس گفت: این بارندگی‌ها باعث نرم شدن خاک و شل شدن سنگ‌های بدنه صخره‌ای جاده چالوس شده است به همین دلیل از رانندگان تقاضا می‌شود از پارک کردن خودرو در حاشیه جاده خودداری کنند. حادثه خبر نمی‌کند بنابراین مردم باید برای جلوگیری از حوادث ناگوار دوراندیشی‌های لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به اینکه جاده چالوس جمعه این هفته یک طرفه نمی‌شود از مردم درخواست می‌شود برای کاهش ترافیک در این مسیر از سفرهای غیرضروری خود بکاهند. رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند باید با آرامش خاطر و با رعایت حقوق سایر رانندگان در لاین مربوط به خود حرکت کنند تا شاهد تصادف رانندگی در این محور نباشیم.


برچسب ها: چالوس ، پلیس راه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: