شهردار تهران گفت: افراد بیکاری هستند که فقط حرف می‌زنند و می‌گویند شهرداری کار نمی‌کند! البته مردم تهران فهیم‌تر از آن هستند که تحت تأثیر این سخنان قرار گیرند.
کد خبر: ۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱        24 February 2016
به گزارش تسنیم،‌محمدباقر قالیباف درمراسم افتتاح 22 پروژه فرهنگی،‌ عمرانی منطقه 8 تهران، اظهار داشت: شهرداری با وجود همه مشکلات در عرصه اقتصاد و رکود روند کندی در پیشبرد اهداف و برنامه‌هایش ندارد.

  وی با بیان اینکه اولویت شهرداری تهران توسعه مترو است، ادامه داد: برخی می‌گویند شهرداری تهران انجام کارهای عمرانی خود را تعطیل کرده اما باید بگویم بر اساس برنامه 1404 همه بزرگراه‌ها و پل های تهران ساخته شده است.

شهردار تهران تصریح کرد: 400 کارگاه برای احداث خطوط 3، 6 و 7 تجهیز شده‌اند و ساخت آنها به سرعت در حال انجام است. در حال حاضر همه تونل‌های خط 7 ساخته شده و ساخت ایستگاه‌ها و ریل‌گذاری آن در حال انجام است.

وی از بهره‌برداری خط متروی ویژه فرودگاه مهرآباد طی چند روز آینده خبر داد و گفت: افراد بیکاری هستند که فقط حرف می‌زنند و می‌گویند شهرداری کار نمی‌کند! البته مردم تهران فهیم‌تر از آن هستند که تحت تأثیر این سخنان قرار گیرند زیرا شهرداری بر اساس فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی صادقانه در خدمت مردم است.

قالیباف در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی چهره‌ شهر را تحت تأثیر خود قرار داده است، گفت: شهرداری بر اساس وظیفه انسانی خود به موضوع آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کرده است و متأسفانه عمده این آسیب‌ها ریشه در فقر و بیکاری دارد اما شهرداری برای حل این مشکل دست خود را به سوی صاحبنظران دراز می‌کند هرچند اقدامات ما متکی به مطالعه دقیق و تجربه است.

وی افزود: شهرداری همه کارتن‌خواب‌ها و معتادان را از نقاط مختلف شهر جذب کرده اما نباید همه گناهان را به گردن این افراد بیندازیم چراکه بخشی از مشکلات این افراد به گردن ماست و همه باید در حل مشکلات آنها سهم داشته باشیم.

شهردار تهران گفت: علاوه بر راه‌اندازی مراکز کارآفرینی کوثر برای زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست مراکز بهاران که ویژه کارآفرینی معتادان بهبود یافته است، ایجاده شده که از رسانه‌ها در این زمینه توقع داریم چراکه برخی در این خصوص جوسازی کرده و اعلام کرده‌اند این مراکز محل نگهداری معتادان است و  آسیب‌های محلات دو چندان می‌شود.

وی گفت: در مرکز بهاران یک فرد معتاد هم وجود ندارد البته سابقه اعتیاد دارند اما بهبود یافته هستند و برای کسب مهارت به این مراکز مراجعه می‌کنند.


برچسب ها: مشکلات ، شهرداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: