مسئولان باشگاه پانیانیوس یونان، به دنبال تمدید قرارداد کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی خود هستند.
کد خبر: ۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲        24 February 2016
به گزارش خبرآنلاین مهاجم تیم ملی امسال عملکرد درخشانی برای تیم یونانی داشته و از همین حالا چند مشتری خوب برای خودش ردیف کرده است. کریم امسال ۷ گل در لیگ یونان و ۲ گل هم در جام حذفی به ثمر رسانده تا در اولین فصل حضورش، توجه چند باشگاه را به خود جلب کند.

باشگاه پانیانیوس امسال قراردادی دو ساله با انصاری فرد امضا کرد. کریم در همان ابتدای ورود به این تیم بسیار با انگیزه بود و خیلی زود هم گلزنی های خود را آغاز کرد. او در این هفته ها توانست امتیازات حساسی برای تیمش به دست بیاورد.

باشگاه هم بلافاصله از این بازیکن خواست تا قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۸ تمدید کند. انصاری فرد اما عجله ای برای تمدید قرارداد ندارد. هنوز یک سال و اندی از قرارداد او با پانیانیوس باقی مانده است و این زمان کمی نیست. انصاری فرد به خوبی می داند که در صورت ادامه درخشش فعلی می تواند به باشگاه بزرگتری منتقل شود.

پانیانیوس از جمله باشگاههای است که زیر ذره بین باشگاههای بزرگ یونان و دیگر تیم های اروپایی قراردارد. در سال های گذشته بازیکنان زیادی از این تیم به باشگاههای دیگر ترانسفر شده اند. به همین خاطر کریم انصاری فرد هم منتظر می ماند تا پیشنهادهای تازه از راه برسد. او فعلا عجله ای برای تمدید قرارداد ندارد. پاسخ او به مسئولان باشگاه همین بوده.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: