اگر بخواهیم کشوری به سمت توسعه برود و هر روز مجلس محل درگیری و دعوا و بد زبانی نباشد باید پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم.
کد خبر: ۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷        24 February 2016
به گزارش ایلنا، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت طی پیامی مردم را به شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری دعوت کرد.

متن این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار ایلنا قرار گرفته به شرح زیر است:

انتخابات امر فوق‌العاده مهمی برای کشور و تعیین سرنوشت ماست و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی در کشور است.

از همه مردمی که واجد شرایط رای دادن هستند می‌خواهم که در انتخابات شرکت کنند و اگر فقط یک ساعت وقت بگذارند می‌توانند سرنوشت کشور خود را تعیین کنند.

مردم نباید تصور کنند که رای‌شان تاثیر ندارد چرا که اگر بخواهیم کشوری به سمت توسعه برود و هر روز مجلس محل درگیری و دعوا و بد زبانی نباشد باید پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم و به سمتی حرکت کنیم که امید در دل‌ها بیشتر شود.

مردم به لیست‌های کامل رای بدهند و برگه‎های رای را ناقص نگذارند. مثلاً در تهران به همه 30 نفر کاندیدای مجلس و 16 نفر کاندیدای خبرگان رای بدهند و در شهرهای دیگر نیز به تعدادی که نیاز است به صورت کامل رای بدهند. چرا که این مسئله برای آینده، آرامش و توسعه کشور مهم است.

برای اینکه ما بتوانیم پس از تحقق برجام به اهداف و خواسته مردم را جامه عمل بپوشانیم و در جهت ایجاد اشتغال جوانان کار و تولید حرکت کرده و به عزت و سربلندی کشور دست یابیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

امیدوارم با حضور مردم برگی در تاریخ کشورمان به سمت سربلندی ورق بخورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: