سرمربی تیم فوتبال آرسنال بعد از شکست برابر بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از عملکرد نومیدکننده شاگردان خود ابراز تاسف کرد.
کد خبر: ۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰        24 February 2016
به گزارش ایرنا از یورواسپورت، تیم فوتبال آرسنال دیشب (سه شنبه) در ادامه دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۲ بر صفر برابر بارسلونا شکست خورد.آرسنال برای اولین بار در شش سال گذشته بدنبال صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.آرسن ونگر سرمربی توپچی ها با ابراز ناامیدی از نتیجه این دیدار، تاکید کرد که بازیکنان فرصت های گلزنی در شروع این دیدار داشتند، اما در نهایت بارسلونا با دو گل مسی پیش افتاد.

وی در این باره گفت: آرسنال فرصت های زیادی داشت، اما در لحظات مهم این فرصتها را از دست داد.ونگر گفت: بارسلونا تیم بزرگی است. ما این را قبل از بازی می دانستیم. ما در این دیدار تلاش زیادی کردیم و معتقدم که از لحاظ فنی در سطح خیلی متوسطی بودیم. تاسف من این است که ۲۰ دقیقه آخر حاکم بر بازی بودیم ولی نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. درست مثل دیدار فصل گذشته برابر موناکو هم چنین اتفاقی افتاد و این ناامید کننده است. می توانستیم برنده شویم.

ونگر در ادامه نشست خبری گفت: ما امشب تمام تلاشمان را کردیم و مایه شرمساری است که موفقیتی کسب نکردیم.ونگر ضمن اعتراف به قدرت بارسلونا گفت: آنها بهتر از ما بودند. آنها قهرمان اروپا هستند و برنده شدن آنها اتفاقی نبود.
برچسب ها: آرسنال ، ونگر ، بارسلونا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: