یک معارض سعودی اعلام کرد، ۳۰ شاهزاده در این کشور با پابندهایی که ساخت رژیم صهیونیستی است، کنترل می‌شوند و یک شرکت صهیونیستی رصد مکالمات خاندان آل‌سعود را بر عهده دارد.
کد خبر: ۶۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳        14 November 2019

کنترل  ۳۰ شاهزاده سعودی با پابندهای اسرائیلی؛ فوت روحانی معارض در زندان عربستان
«سعید بن ناصر الغامدی» معارض سعودی، پژوهشگر و استاد دانشگاه اعلام کرد، ریاض بیش از ۳۰ شاهزاده از خاندان آل‌سعود از جمله «محمد بن نایف»، ولی عهد سابق را با پابند‌های الکترونیکی اسرائیلی کنترل می‌کند.

الغامدی در صفحه توئیتر خود نوشت، شخصی از خاندان آل‌سعود که با وی آشنایی قدیمی دارد، به او زنگ زده، از فضای رعب و وحشت سخن گفته و خبر داده که تعداد افرادی که در خاندان آل‌سعود پابند الکترونیکی دارند، از ۳۰ نفر گذشته است و در رأس آنها، محمد بن نایف، «متعب بن عبدالله» (پسر شاه پیشین) و «بندر بن سلمان» رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان هستند.

این معارض سعودی افزود: شرکت اسرائیلی «NSO» رصد تماس‌های تمام خاندان آل‌سعود از زن و مرد را بر عهده دارد و اگر برخی از این‌ها درست باشد ممکن است دلالت‌های مهمی داشته باشد.
کنترل  ۳۰ شاهزاده سعودی با پابندهای اسرائیلی؛ فوت روحانی معارض در زندان عربستان

«محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودوی در سال ۲۰۱۷ بسیاری از شاهزادگان و تاجران سعودی نزدیک به خاندان حاکم را در هتل «ریتز کارلتون» در ریاض زندانی کرد و پس از اینکه به اتهام مقابله با فساد بخش زیادی از اموال آن‌ها را گرفت، آزادشان کرد.

فوت روحانی سعودی در زندان

حساب توئیتری «المعتقلی الرأی» (بازداشت‌شدگان اندیشه) اعلام کرد، شیخ «فهد القاضی» در یکی از زندان‌های عربستان سعودی فوت کرده است.

المعتقلی الرأی نوشت: شیخ القاضی از ۲۰۱۶ به دلیل ارسال نامه‌ای نصیحت‌آمیز به دیوان پادشاهی زندانی بود، وی در ماه گذشته به شش سال زندان محکوم شده بود.

بر اساس گزارش‌ها، وی از اعضای هیأت امر به معروف عربستان و پژوهشگر امور دینی بوده که در زندان جنایی «الملز» تحت بازداشت بوده است.
کنترل  ۳۰ شاهزاده سعودی با پابندهای اسرائیلی؛ فوت روحانی معارض در زندان عربستان
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: